می‌گفتند گنبد آهنینی وجود دارد که امکان ندارد با آن آسیبی به مرزشان برسد. طوری آبروی این‌ها ریخته شد که حتی اعتبار و اعتمادشان در کشور غاصب هم فروریخت.

این روزها شاهد جنایت‌های ددمنشانۀ رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم

رئیس مجلس گفت: اسرائیل هرچقدر هم دست به جنایت بزند، نمی‌تواند شکست‌های خود را ترمیم کند.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در مجمع خیرین سلامت با اشاره به وضعیت این روزهای مردم غزه اظهار داشت: همه‌مان این روزها شاهد جنایت‌های ددمنشانۀ رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم و دیدیم که چگونه به بیمارستان حمله کرد و بیش از هزار زن و کودک و بیمار و مجروح را به شهادت رساند.

وی افزود: خیلی باید آدم‌ها پست و شیطانی باشند تا دست به چنین جنایت‌هایی بزنند. هرقدر هم از این جنایت‌ها انجام بدهد، موفق نخواهد شد تا این ضربۀ شجاعانۀ حماس و غزه را ترمیم کند، غزه‌ای که بیش از 75 سال است در یک زندان روباز و در محاصره دارند زندگی می‌کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه اسرائیل هرچقدر هم دست به جنایت بزند، نمی‌تواند شکست‌های خود را ترمیم کند، با طرح این سئوال که‌ چرا ترمیم‌ناپذیر؟ تصریح کرد: زیرا این‌گونه تبلیغ کرده بودند که ارتش رژیم شکست‌ناپذیر است. آن‌ها تلقی‌شان این بود که همیشه در خارج از مرزهایشان می‌جنگند و از همۀ اطلاعات منطقه و جهان مطلع‌اند.

وی اضافه کرد: می‌گفتند گنبد آهنینی وجود دارد که امکان ندارد با آن آسیبی به مرزشان برسد. طوری آبروی این‌ها ریخته شد که حتی اعتبار و اعتمادشان در کشور غاصب هم فروریخت.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید