بهاره رهنما از دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشت و در سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله بود در تست بازیگری فیلم «افعی» در کنار جمشید هاشم‌پور شرکت کرد.

تیپ عجیب خانم بازیگر / لباس باورنکردی بهاره رهنما

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

بهاره رهنما بعد طلاق و ازدواج دوم ، خود را بر سر زبان ها انداخت . بهاره رهنما با این ازدواج حاشیه های زیادی برای خود درست کرد .بهاره رهنما در نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، بازیگری و تبلیغات و در فضای مجازی اینستاگرام بسیار فعال است.

در ادامه عکسی از بهاره رهنما را در حال اجرای تئاتر مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

عکس زیر خاکی بهاره رهنما

بهاره رهنما از دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری داشت و در سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله بود در تست بازیگری فیلم «افعی» در کنار جمشید هاشم‌پور شرکت کرد. این بازیگر مشهور با فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» در سال ۱۳۸۰ شناخته شد و بعد از آن با فیلم «گاوخونی» در سال ۱۳۸۱و درنهایت با فیلم «چارچنگولی» در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. اوج درخشش بهاره رهنما در تلویزیون با سریال «زیرزمین» در سال ۱۳۸۵ بود.

بهاره رهنما

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید