طرح صبای بانک کارآفرین مختص آن دسته از مشتریان این مجموعه است که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه با میانگین حساب مورد نظر ایجاد کرده باشند. سقف این وام به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین برای همه مردم  بدون سپرده با سود کم + شرایط
به گزارش سلام نو،مشتریان با نک کارآفرین که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح صبا هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. در صورتی که به تشخیص بانک تنها ۶۰ میلیون تومان از این وام به افراد اختصاص داده شود، به دو ضامن رسمی احتیاج است. برای مبالغ بیشتر از ۶۰ میلیون تومان نیز باید سند ملکی ارائه داد. سود این تسهیلات ۲۴ درصد بوده و وام گیرندگان حداکثر طی ۶۰ ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. افراد طی این مدت امکان استفاده از حساب خود را ندارند. گذشته از آن ۲۲ درصد از مبلغ تسهیلات نیز تا زمان بازپرداخت کامل اقساط بلوکه می‌شود. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه و منتشر شده است.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود را در نظر بگیریم، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد رسید.

مختصری درباره بانک کارآفرین بدانید

بانک کارآفرین از پنجم آذرماه سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در قالب یک بانک خصوصی آغاز کرد. این مجموعه دارای یک گروه مالی متشکل از صرافی، سرمایه گذاری، لیزینگ، بیمه و هلدینگ فناوری کارآفرین و همچنین مجموعه‌ای به نام ابنیه گستر کارآفرین است.

بانک کارآفرین طی سال‌های فعالیت خود توانسته نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران و … را به دست آورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید