مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر گفت: عدم رعایت اصول ایمنی و سهل‌انگاری در تخریب دیوار ساختمان در حال ساخت در باقرشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

سه کشته و مصدوم درپی ریزش مرگبار ساختمان در باقرشهر + عکس
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مهدی اشرفی‌پور با اشاره به فوت یک کارگر در اثر ریزش دیوار ساختمان در حال ساخت اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۵۱ صبح روز سه شنبه گزارش حادثه ریزش دیوار قدیمی در خیابان ۱۵ متری امام حسین غربی(ع) به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر گزارش و بلافاصله عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای ایستگاه شهید عبدالمحمد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که بر اثر ریزش دیوار قدیمی در حال تخریب ساختمان نوساز ۳ کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

مدیر روابط عمومی شهرداری باقر شهر در ادامه گفت: آتش‌نشانان سریعاً عملیات نجات را آغاز کرده و رهاسازی به صورت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش عوامل آتش‌نشانی تخریب دیوار قدیمی ساختمان در حال ساخت در خیابان ۱۵ متری امام حسین(ع) غربی باقر شهر به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و سهل‌انگاری اتفاق افتاده است.

اشرفی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۳ کارگر ساختمانی به سرعت از زیر آوار خارج شده که متأسفانه ۱ نفر به‌دلیل شدت صدمات فوت و ۲ مصدوم حادثه به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل تا جهت تکمیل درمان به مراکز درمانی اعزام شوند.

2

3

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید