معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه خبر داد که مخازن سوخت نوار غزه کاملا خالی شده است.

اسرائیل زخمی های فلسطینی که به اسارت درآورده را درمان نمی کند

به گزارش سلام نو به نقل ازفارس، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه خبر داد که مخازن سوخت نوار غزه کاملا خالی شده است.

پیشتر نیز بیمارستان‌های غزه هشدار داده بودند که سوخت مورد نیاز برای ژنراتورهای برق بیمارستان‌ها در حال اتمام بوده و این موضوع جان هزاران مجروح را تهدید می‌کند.

طبق گزارشهای خبری در فلسطین اشغالی، شماری از بیمارستانهای رژیم موقت اسرائیل گفته اند، زخمیهای فلسطینی را که به اسارت رژیم درآمده‌اند درمان نمیکنند.

کانال ۱۴ در خبری نوشت، بیمارستان هداسا از پذیرش یکی از نیروهای حماس برای درمان، خودداری کرد و گفتف «تروریستهای عملیات شمشیرهای آهنی [نام عملیات کنونی اسرائیل در جنگ با حماس] را درمان نخواهیم کرد».

بنا بر این خبر، از آغاز جنگ اخیر این زمزمه‌ها در فلسطین اشغالی تکرار شده است که تیمهای درمانی اسرائیلی، نیروهای زخمی حماس را چه در میدان چه در بیمارستانهای سراسر اسرائیل درمان بکنند یا خیر.

روز گذشته حماس تصاویری از برخی اسرای اسرائیلی نزد خود را به نمایش گذاشت که تیم درمانی در حال درمان آنان بودند.

کانال 14 نوشت: مرکز پزشکی هداسا در عین کرم [در قدس اشغالی] یک تروریستی را که امروز به بیمارستان آوردند برای درمان، نپذیرفته و اخراج کرده و از نیروهای امنیتی نیز گله کرده که چرا شبانه او را به بیمارستان هداسا آورده‌اند تا درمان شود».

پایان پیام/.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید