سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از افزایش دخالت‌های ایران در جنگ رژیم صهیونیستی و حماس وجود ندارد.

آمریکا: ایران در جنگ اسرائیل و حماس دخالت نکرده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، کربی روز سه‌شنبه در پاسخ به این سوال که «آیا مقامات آمریکایی شاهد دخالت ایران در درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی به روش‌های جدید بوده‌اند» گفت: جدا از لفاظی‌های انجام گرفته شاهد چنین مسئله‌ای نبوده‌ایم.

چندین منبع اطلاعاتی آمریکا نیز هفته گذشته اعلام کرده بودند که مطابق با اطلاعاتی که این کشور تاکنون جمع‌آوری کرده، در خصوص دخالت مستقیم ایران در برنامه‌ریزی، تامین منابع و تایید حمله روز شنبه حماس به رژیم صهیونیستی تردید وجود دارد.

منابع اطلاعاتی آمریکا تاکید کرده بودند که جامعه اطلاعاتی این کشور هنوز نمی‌تواند در این زمینه به طور کامل نتیجه‌گیری کند و به بررسی شواهد در رابطه با دخالت ایران در حمله حماس به رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

این منابع همچنین اعلام کرده بودند که بخشی از اطلاعات دریافتی باعث شده تا تحلیل‌گران در ارزیابی اولیه خود بگویند که دولت ایران نقش مستقیمی در این حمله نداشته است.

این در حالی است که آمریکا نقش محوری را در کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ایفا می‌کند و ارتش این رژیم را به انواع تسلیحات و مهمات تجهیز کرده است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید