هادی چوپان عکسی از بدن عضلانی پسرش، منتشر کرد.

هیکل عضلانی پسر هادی چوپان / پسر رقیب پدر می شود + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرزندهای چوپان یکی از فیگورهای مشهور استیج‌های بدنسازی را در حضور پدرش اجرا کرده است تا نشان دهد او نیز به حرفه چوپان علاقه دارد.

درآستانه رقابت‌های مستر المپیای ۲۰۲۳، هادی چوپان علاوه بر تمرینات سنگین خود، در فضای مجازی نیز فعالیتش را ادامه می‌دهد.

اوکه بارها تصاویری را از خانواده خود با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است بار دیگر تصویری از پسرش که در آن فیگور گرفته است را منتشر کرده است.

پسر هادی چوپان

بیوگرافی هادی چوپان

هادی چوپان بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در ۴ مهر ۱۳۶۶ در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

هادی چوپان ۱۳ ساله بود که بدنسازی و پرورش اندام را در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. او از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بود. هادی چوپان در چندین دوره مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام نیز شرکت کرد و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را به دست آورد. هادی او در سال ۱۳۸۴ یعنی ۳ سال پس از شروع فعالیت حرفه‌ای موفق شد قهرمانی بزرگسالان را در استان فارس و مقام سوم کشوری را به دست آورد. چوپان پس از چندین سال فعالیت حرفه‌ای در رشته پرورش اندام از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ به عضویت ثابت تیم ملی بدنسازی ایران در آمد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید