حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به بغداد سفر کرده است، با نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.

ملاقات امیرعبداللهیان با نخست وزیر عراق
به گزارش سلام نو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات عراق، با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور درباره برخی از موضوعات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای این دیدار و گفتگو کرد.

وی پیشتر نیز با قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود به سوریه و بیروت نیز سفر خواهد کرد.

امیرعبداللهیان پیش از عزیمت به بغداد در جمع خبرنگاران گفت: امروز سفر دوره‌ای را از عراق شروع می‌کنیم و در ادامه در سوریه و لبنان هم با مقامات این کشورها رایزنی و مشورت خواهیم داشت.

وی با توجه به تحولات جاری فلسطین افزود: صحنه‌های دلخراشی که نشانگر تلاش رژیم صهیونیستی برای قتل عام مردم بی دفاع غزه و غیرنظامیان است را در روزهای اخیر جهانیان شاهد هستند. کمتر کسی است که اطلاع نداشته باشد ریشه اصلی بحران در منطقه غرب آسیا از زمانی شروع شد که رژیم جعلی اسرائیل نسبت به اشغال سرزمین مادری فلسطینیان اقدام کرد.

وی ادامه داد: این رژیم تاکنون‌ صدها هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و بر اساس آمارهای موجود بین‌المللی فقط 33 هزار کودک توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند. امروز تداوم جنایات جنگی نتانیاهو و صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان غزه، محاصره و قطع آب و برق و عدم اجازه برای ورود دارو شرایط را به گونه‌ای کرده که صهیونیست‌ها به دنبال قتل عام همه مردم غزه هستند./تسنیم

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید