تصاویری از همسر چهارم سندی منتشر شده که به دلیل نوع پوشش او گمانه زنی هایی از سفر او به ایران صورت گرفت.

همسر چهارم سندی به ایران سفر کرد! / تیپ جنجالی شبنم ابراهیمی در ایران + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تصویری جالب از شبنم ابراهیمی زن جوانی که به تازگی همسر چهارم سندی ( شهرام آذر ) شده است با مانتو و روسری منتشر شد که گویا به ایران آمده است. چهره شبنم ابراهیمی با این پوشش بسیار متفاوت به نظر می رسد. بخاطر نوع پوشش همسر جدید سندی گمانه زنی می شود که او به ایران آمده است.

سندی و همسرش

سندی و همسرش

شغل همسر جدید سندی

شبنم ابراهیمی مهماندار هواپیما می باشد و ممکن است به واسطه شغلش به ایران سفری داشته است. فاصله سنی شبنم ابراهیمی و سندی ۲۶ سال است. این ازدواج چهارم سندی محسوب می شود.

سندی

بیوگرافی سندی (شهرام آذر )

شهرام آذر متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان، خواننده و آهنگساز است،فارغ التحصیل دانشگاه جهانی موسیقی می باشد که فعالیت خود را با آهنگسازی شروع کرد سپس وارد خوانندگی شد و با برنامه استیج حسابی سر زبان ها افتاد. او در سال ۱۳۳۶ در آبادان متولد شد. در سال‌های جنگ ایران و عراق در اندیمشک اقامت داشته و در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان مهاجرت کرد. وی در آنجا کار موسیقی خود را ادامه داد و گروه سندی را در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی کرد و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد. شهرام آذر ازدواج کرده و چهار فرزند دارد. پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره سندی است.

خیانت سندی به همسرش

شهرام آذر(سندی) به تازگی برای سومین بار ازدواج کرده است. حالا همسر سابق او نسرین کیانی این گونه با این متن و هشتگ «خیانت» واکنش نشان داده است.

یک روز خود را خواهم بخشید از آسیبی که به خود روا داشتم، از آسیبی که اجازه دادم دیگران به من برسانند. از اهمیت بیش از حد به آدم‌ها، و چنان محکم خود را در آغوش خواهم کشید که هرگز خود را ترک نخواهم کرد.

سندی

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید