مدیرعامل بیمه رازی با اعلام خبر دریافت مجوز قبولی اتکایی از خارج، گفت: شرکت بیمه رازی جزء پنج شرکت دارای مجوز قبولی اتکایی از خارج است و این مهم نشان از توان و برنامه عملیاتی قابل قبول شرکت دارد.

مجوز قبولی اتکایی از خارج در دستان بیمه رازی/ رازی با قدرت به بازارهای بین المللی ورود می‌کند

علی جباری در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی خبر اعطای مجوز قبولی اتکایی از خارج که توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا به شرکت بیمه رازی اعطا شد را گامی مثبت برای بیمه رازی ارزیابی کرد و گفت: اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بنابر درخواست شرکت بیمه رازی در مردادماه سالجاری با بررسی‌های دقیق منطبق بر شرایط و الزامات قانونی، نهایتا مجوز قبولی اتکایی از خارج را برای بیمه رازی صادر کرد.

جباری با تاکید بر اینکه با وجود تحریم های یکطرفه و ظالمانه علیه ملت ایران و در شرایط سخت اقتصادی کسب این مجوز ارزش بالایی دارد گفت: بیمه رازی باز هم توانست پتانسیل بالای خود را بر مبنای پنج چرخش استراتژیک و حمایت از منابع ارزی کشور نشان دهد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: تا قبل از ورود شرکت بیمه رازی به عرصه اتکایی از خارج، چهار شرکت خصوصی بیمه دارای چنین مجوزی بودند که با ورود بیمه رازی به این حوزه، شرکت بیمه رازی را می‌توان پنجمین شرکت خصوصی این بازار ارزی دانست.

دکتر جباری خاطرنشان کرد: مجوز قبولی اتکایی از خارج تنها یک مجوز نیست و بیانگر توان، قدرت و اهداف آینده شرکت بیمه رازی است و در کنار آن دریافت چنین مجوزی بیانگر سرمایه پرداختی مورد تائید، توانگری بیش از ۱۵۰، سرمایه انسانی بسیار خوب و توانا و داشتن برنامه عملیاتی برای بازار اتکایی است.

وی ادامه داد: لازم است از مساعدت رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا جناب دکتر استادهاشمی و همینطور زحمات و پیگیری آقای دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی پیرامون دریافت این مجوز مهم تشکر کنیم.

علی جباری تاکید کرد: بیمه رازی بر آن است تا در بازار خاورمیانه، کشورهای همسایه، اقتصادهای نوظهور و کشورهایی که تبادلات اقتصادی با ایران دارند، با جدیت بیشتری در زمینه اتکایی ورود کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید