وزارت بهداشت فلسطین، امروز، آمار شهدای فلسطینی غزه را اعلام کرد.

شمار شهدای فلسطینی غزه به ۹۵۰ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، وزارت بهداشت فلسطین، امروز (چهارشنبه، ۱۱ اکتبر) اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای پنجمین روز متوالی به ۹۵۰ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شمار مجروحان حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حملات پیاپی خود به نوار غزه، بیش از ۱۳ هزار منزل مسکونی و ۱۰ مرکز درمانی را ویران کرده و ۴۸ مدرسه نیز در جریان این حملات آسیب دیده‌اند.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی نیز اعلام می‌کنند که شمار تلفاتشان در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ کشته افزایش یافته است و ۲۴۰۰ صهیونیست نیز در این عملیات زخمی شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز به شمار مفقودین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی افزوده شده است.

عملیات طوفان الاقصی کتائب شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه (۷ اکتبر) در حمایت از قدس و مسجدالاقصی و در سایه تداوم اجرای سیاست تقسیم و تجزیه بیت‌المقدس و یهودی‌سازی آن آغاز شد. اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان با صدها موشک و راکت هدف قرار گرفت و حملات دو طرف همچنان ادامه دارد.

«فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق، بعدازظهر سه‌شنبه، ۱۰ اکتبر، با تاکید بر ضرورت مداخله کشورهای جهان برای پایان دادن به تنش‌ها در فلسطین اشغالی، پیش‌بینی کرد که نبرد غزه، دست‌کم ۱۰ روز ادامه داشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید