ماجرای زندگی هولناک قاتلی که قربانیانش را می خورد را در این ویدئو تماشا کنید.

این قاتل روانی پس از قتل، مقتول را می خورد + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، قاتلی که قربانیانش را می خورد جفری دامر نام داشت. قاتلی که قربانیانش را می خورد متولد۲۱ می ۱۹۶۰ - درگذشتهٔ در ۲۸ نوامبر ۱۹۹۴یک آدم‌کشی زنجیره‌ای اهل آمریکا بود. والدین قاتلی که قربانیانش را می خورد از بنیادگرایان مسیحی بودند. والدین جفری زمانیکه او ۱۸ سال داشت، پس از سالها درگیری از هم جدا شدند. قاتلی که قربانیانش را می خورد قتل‌های خود را در ویسکانسین مرتکب شد، ولی خانه‌ی دوران کودکی‌اش نخستین مکانی است که راز جنایت او را در سینه دارد. جفری دامر؛ قاتل زنجیره ای که قربانیانش را می‌خورد! جفری دامر، قاتل سریالی امریکا، سوراخ هایی در جمجمه قربانیانش حفر می کرد و اسید را روی مغز آنها می ریخت تا آنها را برده زامبی خود کند.

بیشتر بخوانید:

حمله مسلحانه بستگان قاتل اعدامی به خانواده مقتول / فیلم و عکس

تصویر دلخراش از جسد بی‌جان چه‌گوارا در میان قاتلانش / عکس

قاتلی که قربانیانش را می خورد

دامر و خانواده‌اش در سال ۱۹۶۸ به این خانه نقل مکان کردند؛ زمانی که او تنها هشت سال داشت. درست ده سال بعد، این خانه شاهد اولین جنایت او بود. خانه‌ای که اگر از بیرون به آن بنگریم، شاید حتی تصور چنین موضوعی نیز برایمان دشوار و غیرقابل هضم باشد.

جفری دامر؛ قاتل زنجیره ای که قربانیانش را می‌خورد! جفری دامر، قاتل سریالی امریکا، سوراخ هایی در جمجمه قربانیانش حفر می کرد و اسید را روی مغز آنها می ریخت تا آنها را برده زامبی خود کند.

ماجرای زندگی هولناک قاتلی که قربانیانش را می خورد را در این ویدئو تماشا کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید