بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (۱۹ تا ۲۱ مهرماه) در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

شروع بارش باران در تهران از امشب

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی ، وضعیت جوی استان تهران از امروز بعد از ظهر (۱۸ مهرماه) با توجه به بروز ناپایداری‌ها تا روز جمعه (۲۱ مهرماه) به تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید، در ارتفاعات شمالی و نیمه جنوبی و غربی استان گاهی خیلی شدید با احتمال تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران، در ارتفاعات و نواحی غربی گاهی رگبارو رعد و برق و در قله‌ها با احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا عدم تغییرات محسوس دما و روز پنج شنبه کاهش محسوس دما در بیشتر نواحی استان انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۹ مهرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری،‌ به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲۰ مهرماه) نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها رگبار باران با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید