رهبرانقلاب در دانشگاه افسری امام علی (ع) : رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

رهبرانقلاب: رژیم‌ صهیونیستی شکست غیرقابل ترمیم خورده است

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.

ایشان در این مراسم درخصوص عملیات طوفان الاقصی فرمودند: در این قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: شکست را همه گفته‌اند من تاکیدم به غیر قابل ترمیم بودن است، این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن ویرانه‌ها به این آسانی ممکن نیست.

فرمانده معظم کل قوا تصریح کردند: حامیان رژیم و بعضی از افراد خود رژیم غاصب یاوه‌گویی‌هایی در این دو سه روز کردند و ادامه دارد از جمله اینکه ایران اسلامی را پشت این حرکت معرفی می‌کنند، اشتباه میکنند، ما البته از فلسطین و مبارزات دفاع می‌کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می ‎بوسیم اما آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند. آنها ملت فلسطین را نشناخته‌اند و دست کم گرفته‌اند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: البته همه دنیای اسلام موظف است از فلسطینی‌ها حمایت کند و حمایت هم خواهد کرد، اما این کار، کار خود فلسطینی‌هاست و این حماسه گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید