دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک در پیامی به مناسبت ۱۵ مهر روز روستا و عشایر ؛ این روز را یادآور ارج نهادن به سرمایه‌های ارزشمند انسانی عنوان کرد. متن پیام دکتر شیری به این شرح است:

پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت روز روستا و عشایر

پانزدهم مهرماه برای مجموعه‌ی پست‌بانک‌ایران، فرخنده روزی است که یادآور ارج نهادن به سرمایه‌های ارزشمند انسانی است. پست‌بانک‌ایران از نخستین روزهای بنیان، تلاش کرده تا با تمرکز ویژه، رسالت خدمت‌رسانی خویش را در حوزه اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌های مفید برای انجام عملیات نوین بانکی، معطوف به مناطق روستایی، روستاییان و عشایر غیور و سرافراز میهن عزیزمان کند؛ مسئولیتی خطیر که در طول چند دهه، نقشی موثر در زیربنای خودکفایی، توسعه و آبادانی سرزمین‌مان ایران ایفا کرده است.

اینک در آستانه‌ی پانزدهم مهرماه، ضمن تاکید بر الزام تامین نیازهای مالی روستاییان و ارائه هر چه بهتر خدمات نوین بانکی و ایجاد رونق اقتصادی و همراهی با کسب‌وکارها، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی اهالی و مشتریان عزیز روستایی، فرمانداران، دهیاران، بخشداران، مسئولان محترم باجه‌های بانکی‌روستایی و همچنین خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند بزرگ، آبادانی و سربلندی ایران و ایرانی را خواستاریم.

بهزاد شیری

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید