رسانه‌های رژیم اسرائیل از کشته شدن یک افسر ارشد و چند نظامی ارتش این رژیم در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند.

تأیید هلاکت افسر نیروی دریایی رژیم صهیونیستی
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند «ایلی گیسنبرگ» یکی از افسران ارشد یگان «شایتت ۱۳» -یکی از ۳ یگان تکاوری فوق‌ویژه نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی- در درگیری با رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده است.

همزمان با این گزارش، خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» خبر داد چند نظامی صهیونیست دیگر در درگیری با نیروهای مقاومت در شهرک «شعار هانگو» در مجاورت نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

لحظاتی پس از اعلام این خبر، رادیو کان خبر داد که در درگیری‌های شعار هانگو، دست‌کم ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

علی‌رغم گذشت بیش از ۴۸ ساعت از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و ورود رزمندگان مقاومت به اراضی اشغالی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- نتوانسته‌ نیروهای مقاومت را عقب‌ براند.

منابع صهیونیستی می‌گویند که همچنان در ۶ نقطه در مجاورت نوار غزه درگیری‌های مستقیم رزمندگان مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

در دو روز گذشته، تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند که در میان آن‌ها نام شماری از افسران ارشد این رژیم به چشم می‌خورد. 

عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی»، صبح روز (شنبه)، آغاز شد و همچنان ادامه دارد. طی این عملیات بیش از هزار صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید