وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در تماس تلفنی، مراتب همدردی مردم و دولت ایران را در ارتباط با زلزله روز گذشته در هرات اعلام کرد.

تماس تلفنی وزیر خارجه کشورمان با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی که شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر صورت گرفت، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین زلزله، اعلام کرد: عصر امروز تیم‌های نجات، امداد و کمک‌های ضروری جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شده و به مناطق زلزله‌زده رفته‌اند.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن تشکر از وزیر خارجه کشورمان، از همدردی و همراهی مردم ایران با مردم افغانستان و ارسال تیم‌های امدادی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

در ادامه، روسای دستگاه دیپلماسی ایران و افغانستان با توجه به تحولات روز گذشته در غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغال سرزمین خود و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسجدالاقصی تاکید کرد.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز ضمن تایید نظرات امیرعبداللهیان، اظهار کرد: وزارت خارجه افغانستان تحولات غزه را از نزدیک دنبال کرده و در این ارتباط یک اعلامیه پرمحتوا و محکم در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اشغالگران صهیونیست، صادر کرده  است.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید