پایتخت جاذبه های تفریحی و گردشگری پر شماری دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره پل طبیعت؛ خاص ترین جاذبه تهران بدانید.

پل طبیعت؛ خاص ترین جاذبه تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: پل طبیعت تهران یکی از اصلی ترین نمادهای پایتخت می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که این پل زیبا را نشناسد.

این پل با معماری منحصر به فردی که دارد در میان ایرانیان و حتی گردشگران خارجی بسیار شهرت پیدا کرده و یکی از مکان های گردشگری استان تهران به شمار می رود.

پل طبیعت تهران کجاست

پل غیر خودرویی طبیعت تهران روی اتوبان مدرس ساخته شده است و راه ارتباطی میان پارک آب و آتش و پارک طالقانی می باشد. از دیگر ویژگی های خوب پل سه طبقه طبیعت این است که دارای دسترسی بسیار عالی می باشد و می توان هم با خودروی شخصی، مترو، اتوبوس و تاکسی به راحتی خود را به آن رساند.

خودروی شخصی: اگر می خواهید به وسیله خودروی شخصی خود را به این منطقه برسانید می توانید برای دسترسی به پارک آب و آتش، وارد بزرگراه حقانی شوید.

در مسیر غرب به شرق بزرگراه، پس از آن که از چهارراه جهان کودک به خیابان علامه شهیدی که در ضلع غربی پارک آب و آتش و بعد از چهارراه جهان کودک قرار دارد رفتید، می توانید خودروی خود را درجایی مناسب و یا در پارکینگ عمومی پارک آب و آتش پارک کنید و وارد پارک شوید تا به پل برسید.

پل طبیعت؛ خاص ترین جاذبه تهران

مترو: اگر می خواهید از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید می توانید توسط مترو خود را به این پل برسانید.

بدین گونه که در ایستگاه حقانی که نزدیک ترین ایستگاه مترو به این منطقه می باشد پیاده شده و از طریق پارک طالقانی خود را به این پل برسانید.

اتوبوس: همچنین اگر می خواهید برای دسترسی به پل طبیعت از اتوبوس استفاده کنید بهتر اسست خودتان را به پل سیدخندان یا میدان ونک و یا میدان رسالت برسانید و از اتوبوس هایی که در خط ونک رسالت هستند استفاده نمایید.

اگر به سمت ونک رفتید می بایست در آخرین ایستگاه پیاده شوید و یا اگر اتوبوسی که به سمت رسالت می رود را سوار شدید باید به اولین ایستگاه که رسیدید پیاده شوید.

در نهایت به صورت پیاده می توانید وارد پارک آب و آتش شده و خود را به پل زیبای طبیعت تهران برسانید و از زیبایی های پل و مناظر اطراف لذت ببرید.

تاکسی: برای آنکه از تاکسی استفاده کنید می توانید از خطوط مختلفی که وجود دارند انتخاب کنید.

تاکسی هایی که در خط میدان ونک – مترو حقانی هستند را می توانید سوار شوید و خود را به پارک آب و آتش برسانید و پس از آن به پل مذکرود دسترسی یابید.

همچنین مسیر تاکسی خور دیگری وجود دارد که می توانید از تاکسی هایی که در سیدخندان و یا رسالت به سمت ونک می روند را سوار شوید و در کنار پل هوایی مترو حقانی پیلده شوید و خود را به آن دست بزرگراه برسانید تا به پارک آب و آتش برسید.

در نهایت می توانید راهی پل طبیعت شوید.

باتوجه به این همه مسیر دسترسی به این پل پیاده روی زیبا، کمتر کسی پیدا می شود که پایتخت نشین باشد و یا به تهران سفر کرده باشد و از این پل زیبا دیدن نکرده باشد.

پل طبیعت؛ خاص ترین جاذبه تهران

جاهای دیدنی پل طبیعت

پل طبیعت تهران در ۳ طبقه طراحی شده است که در ادامه هر کدام از طبقات را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

طبقه اول

اگر از تهران گردی خسته شده اید و در حال حاضر به شدت گرسنه و تشنه هستید طبقه اول پل طبیعت مخصوص شماست.

در این طبقه شما می‌ توانید طعم های لذیذ و متعددی از غذاهای فرنگی، ایرانی و بین ‌المللی را چشیده و خود را به تماشای یک منظره کمتر دیده شده از شهر تهران دعوت کنید.

فود کورتی که در این طبقه از پل طبیعت و درست در ضلع شرقی آن قرار داده شده چندین رستوران و کافه و فست فود را شامل می‌شود که با ظرفیتی برابر با ۳۰۰ نفر آماده پذیرایی از گردشگران و مهمانان پل طبیعت هستند.

مساحت این طبقه ۱۴۵۰ متر مربع بوده و دیوار های آن کاملاً با متریال شیشه پوشش داده شده اند.

طبقه دوم

مساحت طبقه دوم برابر با ۲۸۷۰ متر مربع بوده و فضایی دنج و دلنشین را به شما عرضه می‌ کند.

در این طبقه نیمکت های متعددی در قسمت های مختلف پل قرار داده شده اند که شما می توانید بر روی آن ها نشسته، کسب آرامش کنید و انرژی از دست رفته را به بدن خود باز گردانید.

پل طبیعت؛ خاص ترین جاذبه تهران

طبقه سوم

در طبقه سوم پل طبیعت تهران مساحتی برابر با ۵۷۱ متر مربع دارد و چشم انداز بی نظیری از طلوع و غروب خورشید در تهران بزرگ را به شما هدیه می‌کند.

این طبقه مخصوص قدم زدن و پیاده ‌روی کردن بوده و دو سکوی تماشا در بخش‌ های شمالی و جنوبی آن قرار دارد که شما به آزادی و به راحتی می توانید از این ۲ سکو مناظر اطراف را تماشا کنید. این ۲ سکو باب عکاسی کردن و سلفی گرفتن هستند.

باید بدانید که این پل نه تنها ۲ بوستان طالقانی و آب و آتش در اراضی عباس آباد را به هم متصل می کند بلکه شما می توانید از هر ۲ پارک خود را به این پل برسانید.

در اصل پل طبیعت تنها ۲ نقطه را به هم متصل نمی کند بلکه از هر قسمت ۲ طرف این پل می توان به آن دسترسی اولیه ای داشت.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید