امام جمعه مشهد گفت: حضور کامل نیروی انتظامی در میدان دفاع از مقدسات و امنیت، نشان از قدرت و صلابت آن دارد و در همین راستا از ابتدای سال تا کنون ۵۰ نفر از افراد نیروی انتظامی شهید شده‌اند.

علم الهدی: حجاب تنها مسئله زنان نیست
به گزارش سلام نو به نقل از فردا، امام جمعه مشهد گفت: حضور کامل نیروی انتظامی در میدان دفاع از مقدسات و امنیت، نشان از قدرت و صلابت آن دارد و در همین راستا از ابتدای سال تا کنون ۵۰ نفر از افراد نیروی انتظامی شهید شده‌اند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز ۱۴ مهر در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شهامت و قدرت نیروی انتظامی در بسیاری از موارد خود را نشان داده است. حضور کامل این نیرو در میدان دفاع از مقدسات و امنیت، نشان از قدرت و صلابت آن دارد و در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۵۰ نفر از نیروی انتظامی شهید شده‌اند و این بزرگترین نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تفاوت عظمت جمهوری اسلامی با نظام‌ استکبار این است که در جهان استکبار، در یک سال اخیر دو هزار انسان مظلوم و محاکمه‌نشده توسط پلیس کشته شدند، اما در نیروی انتظامی ما از ابتدای سال تاکنون ۵۰ افسر لایق شهید شده‌اند. این تفاوت نظام اسلامی با نظام‌های مادی را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: نیروی انتظامی در دل مردم به وجود آمده و صلابت، قدرت و روحیه انقلابی آن نشان گرفته از مردم و نماد غیرت مردم است. یکی از نشانه‌های غیرتمندی شما مردم، عدم همکاری‌تان با دشمنان در سالگرد ناآرامی‌های سال گذشته است. با اینکه دشمن امید بسیاری داشت و فراخوان‌های زیادی داده بود و می‌خواست ناهنجاری‌های سال گذشته را مجدداً ایجاد کند، اما از شما مردم انقلابی تشکر می‌کنم که دشمن را ناامید کردید.

علم‌الهدی با بیان اینکه ما در طی ۴۵ سال عمر این انقلاب، همواره با فتنه‌ای از دشمن روبرو بوده‌ایم، عنوان کرد: اما مردم هر بار بهتر از قبل این فتنه‌ها را شکست می‌دهند. دشمن ناامید می‌شود، اما دست‌بردار نیست، زیرا حیات خود را منوط به براندازی این نظام می‌داند و اگر جمهوری اسلامی براندازی نشود، حیات استکبار نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ما و نظام اسلامی، به دنبال مقابله با گفتمان دینی است، اضافه کرد: چراکه این انقلاب بر اساس چنین گفتمانی به وجود آمد و استمرار یافت. اگر گفتمان دینی در جامعه ما سقوط کند، سقوط این نظام هم قطعی است. دشمن در خط مقدم حملات خود به دین، در حال تهاجم به حجاب است. حجاب تنها مسئله زنان نیست، بلکه بزرگترین نشان گفتمان دینی است و در جامعه‌ای که زنان باحجاب باشند، گفتمان دینی حاکم است و اگر در جامعه‌ای زنان کشف حجاب کنند، یعنی دین بر آن جامعه حاکم نیست‌.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با عادی کردن بی‌حجابی و بی‌بندوباری، کار به جایی برسد که مردم از دین دست بردارند، گفت: لذا طبیعتاً دشمن پای این قضیه ایستاده است. شما مردم و این دولت و حاکمیت باید در قبال این موضوع بیشترین حساسیت را داشته باشید. اگر روزی نهادهای حاکمیتی نسبت به حجاب بی‌تفاوت شدند، یعنی نظام در حال دست برداشتن از دین است.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن از تهاجم نظامی به ما ناامید است، اظهار کرد: خداوند بر ما منت گذاشت و ما که زمانی چیزی در زمینه تجهیزات نظامی نداشتیم، امروز به جایی رسیده‌ایم که موشک‌های نقطه‌زن‌ و پهپادهای‌مان باعث شده دشمن جرأت تهاجم نظامی علیه ما را نداشته باشد. قبلاً مدام می‌گفتند گزینه نظامی روی میز است، اما اکنون دیگر حتی حرفش را هم نمی‌زنند.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی نیز با فروش نفت و بازگشت پول نقد آن به کشور در حال شکست است و با صبر مردم در فتنه‌های اقتصادی، در این زمینه نیز در حال پیروزی هستیم. لذا دشمن به جان دین ما افتاده و می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم بکشد. شکست دشمن در این زمینه نیز همت مردم را می‌طلبد.ان‌شاءالله با مقاومت شما مردم‌ دین ما قدرتمتدتر شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید