سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در حال حاضر و در لاین جنوبی آزاد راه قزوین-کرج، حد فاصل کنارگذر شمالی تا نیروگاه شهید رجایی نیمه سنگین اما روان است.

ترافیک نیمه شدید در آزاد راه قزوین-کرج

به گزارش سلام نو، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان سفرهای برون شهری در روزهای گذشته، هم اکنون شاهد بازگشت مسافران هستیم و به همین لحاظ به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت بی‌مورد خودداری کنند و با ایجاد آرامش، سفری خاطره انگیز را برای خود و همراهان شان رقم بزنند.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، از ظهر امروز و با افزایش حجم ترافیک ناشی از ورود مسافران از استان‌های گیلان و زنجان، شاهد ترافیک سنگین‌تری در سطح آزاد راه های استان خواهیم بود و به همین خاطر به مسافران توصیه می‌شود تا زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط ایمنی در سطح جاده های استان، با اعمال محدویت ترافیکی تا ساعت ۲۴ امروز تردد برای تمامی کامیون و تریلرها، به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم قزوین-رشت از سوی پلیس راه استان ممنوع اعلام شده است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در هفته فراجا، پلیس راه قزوین به همراه سایر عوامل انتظامی استان امروز با برپایی میز خدمت در حاشیه برپایی نماز جمعه قزوین، آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به شهروندان استان خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید