رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت:‌ آزادراه شیراز به اصفهان که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده با تلاش دولت سیزدهم هفته آینده افتتاح خواهد شد.

آزادراه شیراز-اصفهان چه زمانی افتتاح می شود؟ + تاریخ دقیق
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سپهر خلجی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم، بیان داشت: این پروژه به طول حدود ۲۱۱ کیلومتر با رعایت کامل ضوابط ایمنی و استانداردهای لازم افتتاح می‌شود. مسیر فعلی شیراز به سمت اصفهان ۴۸۵ کیلومتر و مدت‌زمان سفر نیز حدود ۶ ساعت به طول می‌انجامد که با افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان، طول مسیر ۱۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر شده و نزدیک به ۲ ساعت از زمان سفر نیز کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم در سطح کشور پروژه‌هایی را پیگیری کرده که برخی از آن‌ها چند دهه بود که روی زمین‌مانده است که طرح مونوریل از جمله آن‌هاست که با تلاش مجموعه دولت مردمی به سرانجام خوبی خواهد رسید. احیای دریاچه ارومیه، فاز ۱۱ پارس جنوبی، سد چشمیر و بسیاری از پروژه‌هایی که در دولت مردمی به نتیجه رسیده، سالها بر زمین‌مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهایی که در کشور و در سطح استان‌ها احساس می‌شود، پیوست رسانه‌ای پروژه‌های عمرانی است؛ در این پیوست می‌توان تمام ظرفیت رسانه‌های برخط، مکتوب و فضاهای شهری را پای‌کار آورد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های سال گذشته در کشور، گفت: در اغتشاشات گذشته تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای دشمنان پای‌کار آمده بود. سیاست تثبیت قیمت‌ها از چند ماه اخیر در دولت سیزدهم آغازشده و در برخی کالاها، شرایط رو به بهبود است اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد. دولت پاییز سال گذشته تورم ۶۰ درصدی را با کاهش ۲۰ درصدی به حدود ۴۰ رسانده بود و از طرفی روابط و دیپلماسی فعالی با کشورهای دنیا برقرار کرده بود؛ علت اصلی اغتشاشات سال گذشته‌ نگرانی دشمن از موج پیشرفت و امیدآفرینی دولت مردمی بود.

وی بابیان این‌که «روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند»، گفت: روابط عمومی‌ها علاوه اقدامات تخصصی و تعریف‌شده، باید اشراف کاملی از مهارت گردش اطلاعات و مهارت‌های رسانه‌ای داشته باشند.

وی هم‌چنین بابیان این‌که «دولت بزرگ‌ترین شبکه تولید اخبار و اطلاعات است»، تصریح کرد: اگر دولت را از عرصه تولید خبر کنار بگذاریم عملاً عرصه خبر و تولیدات رسانه‌ای و گردش اطلاعات بشدت کم‌رنگ می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید