شما می‌توانید در تمام فصول به این منطقه از دریای کارائیب سفر کنید. در فصل تابستان گردشگران زیادی به این جزایر مسافرت می‌کنند، اما جاذبه‌های زمستانی این کشور نیز بسیار زیاد است. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای تور جزیره موریس بپردازید، بهتر است فصل زمستان را انتخاب کنید.

موریس، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در سواحل

اگر می‌خواهید سفری فراموش‌نشدنی به سواحل آفریقایی در حاشیه اقیانوس هند داشته باشید، تور موریس بهترین پیشنهاد برای شماست. در تمام شهرهای کشور موریس آب‌وهوایی معتدل و جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی وجود دارد. سفر به موریس، تجربه‌ای فراموش‌ نشدنی در سواحل را برای شما رقم می‌زند.

شما می‌توانید با تور جزیره موریس به سواحل غربی گرم و آفتاب‌گیر یا سواحل شرقی بادخیز آن مسافرت کرده و از مناظر و تفریحات آبی آن استفاده کنید.

شنا و غواصی

با وجود اینکه در تمام سواحل موریس می‌توانید شنا کنید، اما ما به شما سواحل شمالی آن یعنی casuarinas، Trou aux Biches و Mont Choisy را برای شنا پیشنهاد می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید در غواصی فقط مرجان‌های رنگارنگ با آبزیان متنوع را مشاهده خواهید کرد، باید تور جزیره موریس را تجربه کنید. با غواصی در آب‌های این کشور حتی می‌توانید بقایای کشتی‌های غرق شده در دهه 18 و 19 میلادی را هم ببینید. در ساحل غربی موریس یک مجموعه معروف با نام Cathedral برای غواصی وجود دارد که سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست.

موج‌سواری در دریای موریس

اگر سری به قسمت جنوبی موریس بزنید به منطقه‌ای با نام Le Morne می‌رسید که مختص موج‌سواری است. در این منطقه از موریس که به ثبت یونسکو هم رسیده است، می‌توانید تفریحات مختلف موج‌سواری را انجام دهید.

موج‌سواری با تخته یا موج سواری با کایت در موریس بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. در این کشور مسابقات موج‌سواری نیز برگزار می‌شود. بسیاری از گردشگران برای تماشای مسابقات هیجان انگیز موج‌سواری به موریس سفر می‌کنند.

قایق‌سواری و گردشگری در دریا

در تور جزیره موریس امکان قایق‌سواری و گردشگری در دریا نیز وجود دارد. شما می‌توانید با قایق کایاک یا پارویی در آب‌های زلال و رؤیایی اطراف جزیره گردش کنید. آرامشی که در این تفریح آبی وجود دارد، نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

با قایق‌سواری می‌توان به جزایر کوچک در آب‌های موریس نیز سفر کنید. مقصد بسیاری از قایق سواران جزیره جذاب و کوچک Ile D’Ambre است. پس اگر به جمهوری موریس سفر کردید، گردشگری در دریا با قایق‌های کوچک و بزرگ را فراموش نکنید!

موریس، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در سواحل

صخره‌نوردی در کنار سواحل

اگر تاکنون صخره‌نوردی نکرده‌اید، نگران نباشید! در جزیره موریس انواع روش‌های مناسب کوهنوردی، گره‌ها و تکنیک‌های صعود به صورت کاملاً فشرده به مسافران آموزش داده می‌شود. در این جلسات آموزشی تنفس در زمان صخره‌نوردی را نیز به شما یاد می‌دهند.

در قسمت جنوب غربی این جزیره منطقه‌ای با نام Belle Vu وجود دارد که در کنار غار La Pointe aux واقع شده است. زمانی که در این منطقه صخره‌نوردی می‌کنید، می‌توانید فانوس دریایی Albion  را نیز ببینید. صخره‌نوردی در کنار سواحل تجربه‌ای به‌ یادماندنی و فراموش‌ نشدنی است که می‌توانید در موریس به آن بپردازید.

تماشای جزایر موریس

در تور جزیره موریس می‌توانید به تماشای جزایر زیبای آن بروید. جزایری که در جهان نظیر ندارند و خاطره‌ای خوب و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زنند. در ادامه به معرفی زیباترین و پربازدیدترین جزایر موریس می‌پردازیم.

جزیره رودریگز

جزیره Rodrigues به عنوان بهترین جزیره در کشور موریس شناخته می‌شود. در ساحل این جزیره شن‌های سفید و صخره‌های سنگی بسیار زیبا را مشاهده می‌کنید. اگر می‌خواهید شنا در آب‌های زلال موریس را تجربه کنید، این ساحل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. 

جزایر آگالگا

اگر می‌خواهید به یکی از جزایر پرورش‌ نارگیل در دنیا مسافرت کنید، جزایر آگالگا در موریس بهترین انتخاب برای شماست. در این جزیره با مساحت 70 کیلومتر مربع، جاده‌های زیادی وجود ندارد، زیرا وسایل نقلیه موتوری در آن بسیار کم هستند. پس می‌توانید از مناظر بکر و زیبای این جزیره استفاده کرده و سفری آرامش‌بخش و مفرح را تجربه نمایید.

جزایر کارگادوس کاجوس

برای تماشای تکه‌ای از بهشت باید به جمهوری موریس سفر کنید. یکی از جزایر این کشور با نام کارگادوس کاجوس از زیباترین و بی‌نظیرترین مناطق دیدنی جهان است که بی‌شباهت به بهشت نیست. در این جزایر آفریقایی هم می‌توان از مناظر طبیعی دیدن کرد و هم تفریحات آبی و دریایی را تجربه نمود.

لذت استفاده از طبیعت بکر و تجربه تفریحات دریایی در کنار هم باعث شده است تا تور جزیره موریس در میان گردشگران بسیار محبوب شود. پس اگر فرصت و هزینه کافی در اختیار دارید، به این کشور مسافرت کرده و لحظاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

سفری جذاب و خاطره‌انگیز با مجری پرواز به موریس

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سفری جذاب و خاطره‌انگیز با مجری پرواز به موریس را تجربه کنید. بهترین راه برای سفر به این کشور آفریقایی، مسیر هوایی است. زمان پرواز بین 3 تا 11 ساعت متغیر است، اما امکان پرواز مستقیم از تهران به جزیره موریس نیز وجود دارد.

شما می‌توانید در تمام فصول به این منطقه از دریای کارائیب سفر کنید. در فصل تابستان گردشگران زیادی به این جزایر مسافرت می‌کنند، اما جاذبه‌های زمستانی این کشور نیز بسیار زیاد است. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای تور جزیره موریس بپردازید، بهتر است فصل زمستان را انتخاب کنید.

آژانس هواپیمایی سام سیر علاوه بر ارائه خدمات تور برای جزیره موریس، تورهای متنوع دیگری با خدمات گوناگون را به مشتریان عرضه می‌کند. برای اطلاعات از شرایط و هزینه هر یک از این تورها، با کارشناسان سام سیر در ارتباط باشید. مطمئن باشید اولین سفر شما با این آژانس مسافرتی، آخرین سفر شما نخواهد بود و به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل خواهید شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید