بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس کامل‌ترین بازی خود را برابر الدحیل انجام داد و تصور نمی‌کنم در لیگ با چنین کیفیتی بازی کرده باشد.

پرسپولیس کامل‌ترین بازی خود را برابر الدحیل انجام داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین بادامکی در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: بعد از بازی با النصر که با شکست پرسپولیس همراه شد، بازیکنان از نظر فکری و ذهنی آماده‌تر شدند و این مساله به بازیکنان پرسپولیس کمک کرد تا برابر الدحیل نمایش خوبی را از خود ارائه دهند. ضمن این که امکاناتی که در قطر وجود دارد کاملا متفاوت از ایران است، زمین چمن خوب مهم‌ترین ابزار یک بازیکن به حساب می‌آید که این موضوع به پرسپولیس کمک کرد تا بازی خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به ترکیب خوب پرسپولیس برابر الدحیل، گفت: ترکیب پرسپولیس در این دیدار به ویژه در خط هافیک بسیار بود و حضور سروش رفیعی، یاسین سلمانی و امید عالیشاه به پرسپولیس کمک کرد تا گردش توپ را در این بازی به خوبی انجام دهند و پیروز میدان شوند.

پرسپولیس می‌توانست امتیاز زیادی کسب کند

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: بازی های آسیایی انگیزه زیادی برای بازیکنان ایجاد می‌کند و هدف صعود از این گروه است. پس از باخت برابر النصر طبیعی بود که پرسپولیس با امتیاز از دیدار با الدحیل به کشور بازمی‌گشت، بنابراین هم یک بازی کامل و خوب انجام دادند و هم ۳ امتیاز بازی را گرفتند. البته اگر شانس زیادی داشتند گل‌های زیادی را می‌توانستند به ثمر برساندند.

بازیکنان جانشین پرسپولیس چیزی کم ندارند

بادامکی درباره غیبت امیری و تراپی و فیکس بودن امید عالیشاه، اظهار کرد: این بازیکنان درست است تاثیرگذار هستند اما سایر بازیکنان که به عنوان جانشین اضافه شدند کار خود را به خوبی انجام دادند. از سوی دیگر فاکتوری که سبب می‌شود یک تیم با مشکل مواجه نشود داشتن بازیکنان یکنواخت و یکسان است که در این دیدار بازیکنانی که فرصت کمی برای بازی دارند ثابت کردند که این فاکتور در پرسپولیس وجود دارد و از سایر بازیکنان چیزی کم ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید که پرسپولیس از گروه خود صعود کند، افزود: گروه بسیار سختی است. البته الدحیل تیم خوبی دارد و در بازی آینده نشان خواهد داد، اما پرسپولیس با بازی خوبی که برابر الدحیل انجام داد ثابت کرد که هدفش صعود از گروه است و این امیدواری را ایجاد کرد.

بادامکی در پایان گفت: پرسپولیس کامل‌ترین بازی بود که تا این جای فصل انجام داد و در لیگ نیز فکر نمی‌کنم بازی با چنین کیفیتی انجام داده باشد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید