فیلمی از عشق دختر ایرانی به نیمار سوزه داغ فضای مجازی شد.

خواستگاری عجیب دختر زیبای ایرانی از نیمار / در تمام جهان ها عاشق تو خواهم بود + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، طبق ادعای یکی از هواداران نیمار ، از صبح ساعت ۶ پیراهن شماره ۱۰ برزیل منتظر او بوده است. چندصد نفر از هواداران نیمار ستاره تیم ملی برزیل و بازیکنی که هنوز در صدر گران‌ترین انتقال‌های دنیای قرار دارد، در ایران به انتظار او نشسته بودند. اظهارات یک دختر که با پیراهن شماره ۱۰ سلسائو در فرودگاه حاضر شد، جالب بود.

نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه الهلال بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار به شمار می‌رود که با توانایی بالای گلزنی و مهارت‌های دریبل تکنیکی و کنترل توپ در فوتبال به شهرت رسید. نیمار یکی از چهار بازیکنی در فوتبال است که در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه به ثمر رسانده است.نیمار اولین بازی حرفه‌ای خود را در ۱۷ سالگی برای سانتوس انجام داد و در این باشگاه به عنوان یک بازیکن با استعداد به شهرت رسید. او در دو قهرمانی پائولیستا (لیگ حرفه‌ای ایالت سائوپائولو)، یک قهرمانی جام حذفی برزیل و یک قهرمانی کوپا لیبرتادورس در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نقش داشت و دو بار پیاپی در این سال‌ها بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی شد.

نیمار

چندصد نفر از هواداران نیمار ستاره تیم ملی برزیل و بازیکنی که هنوز در صدر گران‌ترین انتقال‌های دنیای قرار دارد، در ایران به انتظار او نشسته بودند.

اظهارات یک دختر که با پیراهن شماره ۱۰ سلسائو در فرودگاه حاضر شد، جالب بود. او ادعا کرد به ستاره برزیلی علاقه زیادی دارد و از ساعت ۶ صبح در فرودگاه منتظر اوست!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید