بسیاری از خانم ها دچار خونریزی شدیدی در دوران پریودی می شوند و گاهی با استفاده از گیاهان می توان این مشکل را برطرف کرد.

بند آمدن سریع خونریزی با زردچوبه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، زردچوبه دارای خواص شفابخشی است. برای بند آمدن سریع خونریزی کمی زردچوبه را روی زخم بریزید. سریع خونریزی قطع می شود. کافی است که مقداری از آن را روی ناحیه موردنظر بزنید و بعد از چند دقیقه پوست تان را با آب ولرم بشویید. همچنین زردچوبه برای قطع خونریزی قاعدگی در خانم ها موثر است.

زردچوبه برای قطع خونریزی قاعدگی

درمان‌های خانگی ساده می‌توانند برخی از دردهای موقتی را از بین ببرند و معمولاً خانم ها برای رهایی از دردهای قاعدگی به برخی گیاهان خانگی متوسل می‌شود، به‌ویژه برای دخترانی که در طول دوران قاعدگی از درد، گرفتگی و اسپاسم شدید رنج می‌برند و می‌توانند زردچوبه باشند. زردچوبه گیاهی است که می توان از آن در بسیاری از درمان ها استفاده کرد. در این مقاله به طرز استفاده از زردچوبه برای قطع خونریزی قاعدگی می پردازیم.

آیا می توان از زردچوبه برای قاعدگی و قطع خونریزی استفاده کرد ؟

بسیاری از خانم ها دچار خونریزی شدیدی در دوران پریودی می شوند و گاهی با استفاده از گیاهان می توان این مشکل را برطرف کرد.

بنابراین می توان از زردچوبه برای بند آوردن خونریزی قاعدگی با برخی افزودنی های دیگر استفاده کرد، بنابراین می توانید از زردچوبه با برخی گیاهان دیگر استفاده کنید تا خونریزی شدید پریودی را متوقف کنید.

نحوه استفاده از زردچوبه برای جلوگیری از خونریزی قاعدگی

روشی وجود دارد که برای کنترل خونریزی قاعدگی باید از آن پیروی کنید و این روش به شرح زیر است:

دو برگ نعناع سبز را در ظرفی حاوی یک فنجان آب بریزید و یک قاشق چای خوری زردچوبه به آن اضافه کنید و می توانید یک چوب دارچین هم اضافه کنید و بعد از آن این نوشیدنی را روی حرارت ملایم بجوشانید تا مواد با هم تداخل داشته باشند. به مدت 5 دقیقه و بعد از آن این نوشیدنی مصرف می شود و باید این روش را دو بار در روز تکرار کنید و سپس به نتیجه مطلوب یعنی قطع خونریزی شدید ناشی از سیکل قاعدگی خواهید رسید.

لازم به ذکر است که مقدار زردچوبه نباید بیشتر از یک قاشق چای خوری باشد، زیرا زردچوبه زیاد بر سیستم گوارش و معده تاثیر منفی می گذارد، زردچوبه ممکن است احتمال احساس سوزش شدید در ناحیه معده را افزایش دهد.

سندرم تخمدان پلی کیستیک یکی از شایع ترین علل خونریزی قاعدگی است، زیرا منجر به بی نظمی مطلق در چرخه قاعدگی می شود و این همان چیزی است که دلیل اصلی خونریزی شدید است.

بنابراین اگر برای مدت طولانی ادامه پیدا کرد، باید به پزشک مراجعه کرد تا دلایل آن را تشخیص دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید