مدیر روابط عمومی شورای رقابت دلیل تاخیر چند روزه در اعلام فروش مرحله سوم را ارائه خودروهای تولیدی جدید دانسته است.

آغاز ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو + شرایط

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت آنلاین، سپهر دادجوی توکلی- مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت- اظهار کرد: به دنبال افزایش تولید و ظرفیت‌ محصولات خودروسازان، عرضه محصولات بیشتر از تولید شده و در حال حاضر با کمبود تقاضا روبرو هستیم و بدین ترتیب سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود که برنامه مرحله سوم اجرایی شود که به تعویق افتاد؛ دلیل تاخیر چند روزه در اعلام فروش سامانه یکپارچه خودرو، ارائه خودروهای تولیدی جدید در این مرحله از فروش بوده است.

توکلی هدف شورای رقابت را عدم دخالت در بازار با رقابتی شدن محصولات و عرضه مطلوب دانسته و گفت: فاکتورهای بسیاری در اقتصاد نقش دارد که سبب عدم تنظیم بازار عرضه و تقاضا می‌شود اما بایستی به نقطه‌ای برسیم تا بازار خود، تنظیم‌گر باشد. از بهمن ماه سال گذشته با حضور گسترده تقاضای کاذب در بازار روبرو بودیم اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر به ثبات و آرامش رسیده‌ایم.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت در یک گفت‌وگوی رادیویی تاکید کرد: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و وزارت صمت، بازار خودرو به ثبات و آرامش نسبی دست یافت؛ بنابراین اکنون ضروری است با تصمیمات منطقی، این آرامش را برای مردم حفظ کنیم.

توکلی تصریح کرد: سامانه فروش یکپارچه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد تا خودروهای اقتصادی‌تر برای اقشار مختلف جامعه عرضه شود و مصرف‌کننده واقعی به خودرو مطلوب خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دسترسی داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید