سرمربی الدحیل، پرسپولیس را تیمی خطرناک توصیف کرد که از نفرات بسیار خوبی بهره می‌برد.

سرمربی الدحیل: پرسپولیس خطرناک است
هرنان کرسپو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: به بازیکنانم و توانایی آنها برای کسب نتیجه‌ای خوب برابر پرسپولیس ایمان دارم. به‌صورت سخت و حرفه‌ای تلاش می‌کنیم تا بخشی از این تورنمنت مهم (لیگ قهرمانان آسیا) باشیم.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، وی با تمجید از پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما با تیم بسیار خطرناکی روبه‌رو می‌شویم که مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد. تلاش می‌کنیم با این موضوع مقابله کنیم و امتیازات بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در مورد شرایط فیلیپه کوتینیو گفت: از اینکه او به تیم ما پیوست و توانایی‌های خودش را نشان می‌دهد، خوشحال هستیم؛ حتی اگر مانند بازی قبلی به مدت یک ساعت به میدان برود. کوتینیو در این مسابقه یک پنالتی گرفت و گل دوم را با ضربه مستقیم به ثمر رساند. البته او صد درصد آماده نبود. ما دیالو را در اختیار نداریم و اولونگا را در بازی قبلی از دست دادیم، اما بازیکنان ملی خودمان را در اختیار خواهیم داشت که می‌توانند خلأ ایجاد شده را پر کنند.

کرسپو با بیان اینکه الدحیل در همه تورنمنت‌ها با انگیزه قهرمانی به میدان می‌رود، تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم که این مسئله برای ما کافی نیست. ما دنبال قهرمانی هستیم و می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم، اما سخت تلاش می‌کنیم تا امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعد راه یابیم. توانایی بازیکنان ما می‌تواند سبب صعود الدحیل به مراحل پایانی لیگ قهرمانان شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید