پیشنهاد داریم به هر حال باید در این زمینه کفیل داشته باشند و به قانون کفالت توجه شود، هر ملتی برای خود لباسی دارد و از اتباع هم چون در کشور خود لباسی دارند اینجا هم لباس خود را استفاده کنند تا مشخص باشند.

آیت‌الله ‌مدرسی بر لزوم ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید کرد

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید ‌بر ساماندهی و تعیین و تکلیف اتباع غیرمجاز گفت: یک عده‌ای به صورت غیرمجاز در کشور ما حضور دارند .

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جوانی از من پرسید ما در این جنگ چه به دست آوردیم پاسخ دادم باید ببینیم دشمنان با این همه قشون و امکانات چه اهدافی را داشتند و آیا آنها به هدف‌های خود رسیده‌اند یا خیر، اگر رسیده‌اند ما چیزی را از دست دادیم اگر نرسیده‌اند یعنی عقب‌نشینی کرده و ما تماما برد داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اهداف دشمنان جدا کردن بخش‌هایی از  خاک میهن، عقیم گذاشتن انقلاب اسلامی و سرنگونی جمهوری اسلامی بود تا جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی الگو نباشند که هیچ کدام از این اهداف شوم با ایثارگری و دفاع حقیقی رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی از وطن محقق نشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان یانکه در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم گفت: از نیروی انتظامی و امنیتی که برای برخورد با کسانی که احساس امنیت را در جامعه کمرنگ می‌کنند و عملا نسبت به امنیت در جامعه بی‌توجه هستند تقدیر می‌کنیم، البته نیروی انتظامی می‌تواند الگویی باشد تا بزهکاران احساس ناامنی کنند و درستکاران احساس امنیت داشته باشند.

مدرسی با بیان اینکه در این مدت براساس دستورالعملی که وجود دارد با جدیت به دنبال ساماندهی و تعیین و تکلیف اتباع غیرمجاز هستند بیان کرد: یک عده‌ای به صورت غیرمجاز در کشور ما حضور دارند و اینها نه رعایت قانون و ادب می‌کنند و در این زمینه آماری که وجود دارد با توجه به جدیت نیروی انتظامی در ساماندهی و کنترل وضعیت اتباع، آمار سرقت و خلافکاری هم پایین آمده است.

وی گفت: پیشنهاد داریم به هر حال باید در این زمینه کفیل داشته باشند و به قانون کفالت توجه شود، هر ملتی برای خود لباسی دارد و از اتباع هم چون در کشور خود لباسی دارند اینجا هم لباس خود را استفاده کنند تا مشخص باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید