بازجویی‌های آنتونی، وینگر منچستر یونایتد، با اتهامات خشونت خانگی آغاز شده‌اند و در اولین مورد او پنج ساعت در اداره پلیس به سوالات آنها جواب داد.

ستاره فوتبال قرمزپوشان در اتاق بازجویی + در این ۵ ساعت چه گذشت؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه: بازجویی‌های آنتونی، وینگر منچستر یونایتد، با اتهامات خشونت خانگی آغاز شده‌اند و در اولین مورد او پنج ساعت در اداره پلیس به سوالات آنها جواب داد.

این وینگر برزیلی اوایل این ماه از سوی باشگاه لیگ برتری مرخصی گرفت تا با اتهامات مطرح شده توسط گابریلا کاوالین همسر سابقش و دو زن دیگر روبه‌رو شود. آنتونی، که هر گونه تخلفی را رد کرده است، با پلیس منچستر بزرگ تماس گرفت و پس از صحبت با پلیس در زمان حضورش در برزیل، داوطلب شد تا برای بازجویی با آنها ملاقات کند. این بازیکن ۲۳ ساله حوالی ساعت ۴ بعدازظهر روز پنجشنبه توسط یکی از اعضای امنیتی منچستریونایتد به پاسگاه پلیس اسکورت شد. سان گزارش داده است که او پنج ساعت مورد بازجویی قرار گرفت و حوالی ساعت ۹ شب از ایستگاه پلیس خارج شد.

به گزارش تایمز آنتونی مایل است تلفن خود را به پلیس تسلیم کند تا به آنها در تحقیقاتشان کمک کند.

بازجویی 5 ساعته ستاره سرخ‌پوشان

آنتونی که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ ۸۵ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست، متهم به کتک زدن کاوالین شده است. دو زن دیگر، رایسا دی فریتاس دانشجوی حقوق و اینگرید لانا بانکدار، نیز ادعاهای مشابهی مبنی بر رفتار تهاجمی او مطرح کرده‌اند. اوایل این ماه گزارش‌هایی وجود داشت که پرونده دفریتاس به درخواست او پس گرفته شده است. اگرچه منچستریونایتد به او مرخصی داده است، اما شیاطین سرخ او را کاملا محروم نکرده‌اند.

او درباره این اتهامات گفت: "من حقیقت را می‌دانم و آن آشکار خواهد شد. من صددرصد مطمئن هستم که هرگز به زنی خشونت نکرده‌ام و شواهد را ارائه خواهم کرد. من مطمئن هستم که هرگز مرتکب خشونت فیزیکی نشده‌ام."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید