موضوعی هم که اعلام شد به هیچ عنوان در حریم شهرری نیست و  به همراه نقاط دیگری که در حال کارشناسی هستیم پس از کارشناسی تقدیم شورا خواهد شد. چهار نقطه در حال مطالعه است اما هنوز هیچ نقطه‌ای قطعی نشده است.

۴ نقطه کاندید محل ساخت آرامستان جدید پایتخت شد

 معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هنوز هیچ نقطه‌ای برای احداث آرامستان در تهران تایید نشده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، حسین نظری درباره آخرین وضعیت انتخاب آرامستان جدید پایتخت، اظهارکرد: همانطور که همه می‌دانند بهشت زهرا (س) ظرفیت محدودی دارد و توسعه آن در آینده‌نگری‌هایی که برای شهر تهران شده، مطرح است. این موضوع بارها عنوان شده اما به این دلیل که محدودیت‌هایی وجود دارد، هنوز اقدامی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه آرامستان در نقاط دارای استعداد و شرایط مناسب در  شمال، شرق، غرب و جنوب تهران مطالعاتی انجام شده است، گفت: مکان‌یابی را انجام داده‌ایم تا مراحل خودش را طی کند. وقتی مطالعات ما انجام و مکان‌های جدید تعیین شد این مطالعات را در اختیار شورای اسلامی شهر قرار می‌دهیم  و با تصویب شورا عملی خواهد شد.

نظری با بیان اینکه همه چیز بر اساس مطالعات و نظر کارشناسی و نهایتاً با تصویب شورا انجام خواهد شد، در مورد احداث آرامستان در منطقه بی‌بی‌شهربانو گفت: موضوعی هم که اعلام شد به هیچ عنوان در حریم شهرری نیست و  به همراه نقاط دیگری که در حال کارشناسی هستیم پس از کارشناسی تقدیم شورا خواهد شد. چهار نقطه در حال مطالعه است اما هنوز هیچ نقطه‌ای قطعی نشده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید