شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از نوازندگی خود منتشر کرد و نوشت : برای شروع نباید عالی باشی ولی برای عالی بودن باید شروع کنی.

نواختن موسیقی زیبا توسط شهره سلطانی + فیلم

به گزارش سلام نو، شهره سلطانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است.

سلطانی بازیگری را اولین بار سال ۱۳۶۶ در ۱۸ سالگی از تئاتر شروع کرد تا اینکه ۶ سال بعد در سال ۱۳۷۲ با فیلم عبور از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت.

ایشان سال ۱۳۷۰ در اولین تجربه اش با سریال روزی روزگاری کنار چهره هایی چون خسرو شکیبایی ، محمود پاک نیست و ژاله علو به شهرت رسید کنار بازیگری سنتور را بعنوان ساز اصلی و پیانو را به‌ عنوان ساز مادر می‌ نوازم ، آواز سنتی را هم نزد هنگامه اخوان آموختم. در چند سال اخیر گرایش موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است و از دوران دانشجویی بعنوان نوازنده روی صحنه رفتم .

شهره سلطانی سال ۱۳۹۰ در ۴۲ سالگی با بهروز پناهنده کارگردان ۳۰ ساله ازدواج کرد این دو به مدت ۱۱ سال با هم همکاری داشتند تا اینکه بهم علاقمند شدند و در محضری نزدیکی سینما آستارا با حضور خانواده باهم عقد کردند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید