مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون ویدیوی از حضور او در برنامه خندوانه خاطره عجیبی از اولین روزی که متولد شده تعریف می‌کند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

خاطره‌ی جالب و شنیدنی مجید مظفری از اولین روز تولدش + فیلم

به گزارش سلام نو، مجید مظفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۲۹ در تهران ، بازیگر و کارگردان است تحصیل کرده دوره پنج ماهه بازیگری در دانشگاه ونسن پاریس می باشد که مدتی کارمند شرکت مرسدس بنز بود و حالا با دخترش در عرصه هنری حضور دارد.

مجید مظفری : ورودم به بازیگری کاملا اتفاقی بود ، سال ۱۳۴۷ وقتی ۱۸ ساله بودم با یکی از دوستانم که در تئاتر حضور داشت به تماشای آن نمایش رفتم آنجا پیشنهاد شد نقش کوچکی را بازی کنم و من هم قبول کردم سپس در همان تئاتر یکی از بازیگران اصلی دعوایش شد و رفت که بعد از آن نقش او را هم بازی کردم.

مجید مظفری  سال ۱۳۴۹ با فیلم «پایان تاریکی» به کارگردانی حسن شیروانی جلوی دوربین رفتم البته در آن فیلم فقط دو پلان حضور داشتم که تجربه سینمایی محسوب نمی‌شود بصورت حرفه ای با فیلم «شهر قصه» از سال ۱۳۵۲ بازی در جلوی دوربین را شروع کردم و سپس سال ۱۳۵۴ با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شدم.

مجید مظفری در سال ۱۳۶۳ وقتی ۳۴ ساله بود با همسرش آشنا شد اما دو سال طول کشید تا رضایت پدر و مادر ایشان را جلب کند و باهم زیر یک سقف بروند در نهایت سال ۱۳۶۵ عروسی کردند و در شهریور ۱۳۶۶ صاحب فرزند دختری بنام نیکی شدند.

در سال ۱۳۸۴ متاسفانه همسر آقای مظفری بر اثر بیماری فوت کرد که این مسئله ضربه روحی بسیار بدی را به او و دخترش وارد کرد ولی با این حال دوباره ازدواج نکرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید