مرد شیشه ای پسر جوان که به دنبال یافتن کار از شهرستان به کرج رفته بود را به قتل رساند.

هیولا توسط مرد شیشه ای در کرج کشته شد + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، پسر جوان که به دنبال یافتن کار از شهرستان به کرج رفته بود از سوی مرد شیشه ای به قتل رسید.
 سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز قبل خانواده پسری 20 ساله در تماس با پلیس اعلام کردند پسرشان که برای پیدا کردن شغل به شهرستان کرج رفته بود ناپدید شده است و خبری از او ندارند. به دنبال اعلام این شکایت  بررسی موضوع در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی پلیسی مشخص شد که این فرد در روز ناپدید شدنش در یکی از پارک‌های شهر کرج با یک مرد معتاد آشنا شده و سپس با اعتماد به این مرد  همراه او به منزلش رفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی و دستگیر شد. وی در تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد که به دلیل توهم ناشی از مصرف روانگردان شیشه اقدام به قتل پسر ۲۰ ساله  کرده است. در ادامه تحقیقات قاتل اظهار داشت جسد مقتول را در یک خانه مخروبه دفن کرده است که تیم جنایی به محل رفت و پس از کشف جسد آن را  برای انجام تحقیقات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل کردند.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شجاعی در پایان از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی قاتل به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: استعمال مواد روانگردان در مصرف‌کننده ایجاد توهماتی می‌کند که او را مجبور به انجام جنایات و اقدامات غیر قابل کنترل می‌سازد، بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از گرفتاری آنها در منجلاب اعتیاد پیشگیری کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید