یک کهنه‌سرباز ارتش آمریکا پس از آنکه پاسخ مناسبی از نهاد پیشگیری از خودکشی کهنه‌سربازان آمریکایی دریافت نکرد، خودکشی کرد.

خودکشی یک کهنه‌سرباز آمریکایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دفتر بازرسی کل امور کهنه‌سربازان ارتش آمریکا در گزارشی به جزئیات خودکشی یک سرباز سابق آمریکایی دقایقی پس از تماس با نهاد پیشگیری از خودکشی کهنه‌سربازان پرداخت.

اپراتور این خط تلفنی و پیامکی که مشخصاً برای جلوگیری از خودکشی کهنه‌سربازان آمریکایی طراحی شده، به جای آنکه پس از دریافت پیام این کهنه‌سرباز با او تماس گرفته یا ماموران مربوطه را به موقعیت او اعزام کند، او را به یکی از اعضای خانواده‌اش ارجاع داد! این اپراتور سپس بدون آنکه از وضعیت تماس‌گیرنده با خبر شود، ارتباط را قطع کرده و پس از آن هم پیگیر حال او نشد.

این کهنه‌سرباز دقایقی پس از قطع مکالمه، جان خود را گرفت. این در حالی است که او در پیام نخستین خود به این نهاد پیشگیری، با صراحت روش خودکشی خود را بیان و اذعان کرده بود که به وسایل لازم برای پیاده کردن نقشه خود دسترسی دارد.

بیل کسیدی، سناتوی جمهوری‌خواه آمریکا در جلسه کمیته امور کهنه‌سربازان مجلس سنای این کشور گفت: این گزارش نحسی است؛ بسیار نحس.

جان تستر، رئیس این کمیته هم گفت: ما جلسات متعددی درباره سلامت روان داشتیم و گویی هیچ تاثیری به دست نیاورده‌ایم. باید بهتر کار کنیم. این مسئله جان‌ها و خانواده‌ها را نابود می‌کند.

روزانه به طور میانگین ۱۷ کهنه‌سرباز آمریکایی جان خود را بر اثر خودکشی از دست می‌دهند و این باعث شده تا پیشگیری از این امر به یکی از اولویت‌های وزارت امور کهنه‌سربازان ایالات متحده تبدیل شود. متیو میلر، مدیر اجرایی امور پیشگیری از خودکشی در اداره سلامت کهنه‌سربازان آمریکا، به سنای این کشور گزارش داد که در ۱۸ ماه گذشته ۹۰۰ کارمند جدید به استخدام خط تماس ویژه کهنه‌سربازان درآمده‌اند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید