یک زوج عجیب مصری - بریتانیایی که بیش از ۴۳ سال اختلاف سنی و یک رابطه جنجالی داشتند از هم جدا شدند و به هم تهمت‌های عجیبی زدند.

جدایی مرد ۳۷ ساله از زن۸۳ ساله خود: او با من مثل برده جنسی رفتار می‌کرد!

سلام نو - سرویس جامعه: محمد ابراهیم  مرد مصری ۳۷ ساله همسر ۸۳ ساله خود، آیریس جونز، را متهم کرد که با او مثل یک"برده جنسی" رفتار می کند. این اتفاق پس از این افتاد که این زوج با اختلاف سنی بالا رابطه خود را به پایان رساندن و محمد ابراهیم تاکید کرد به همسرش نگاه مالی نداشته است.

میرور بریتانیا در گزارشی به دردسرهای یک ازدواج عجیب پرداخت. به نوشته این روزنامه یک مرد مصری که با زنی با بیش از دوبرابر سن خود ازدواج کرده است، می‌گوید که این ازدواج پس از اینکه او فقط از او «برای رابطه جنسی» استفاده می‌شد، به پایان رسیده است.

محمد ابراهیم ۳۷ ساله به دلیل رابطه خود با آیریس جونز ۸۳ ساله خبرساز شد و این زوج اغلب جزئیات عجیبی را در مورد زندگی جنسی خود به صورت عمومی بیان می کردند. اما به نظر می رسد که این ازدواج عجیب هم اکنون به هم ریخته است و خانم جونز هم محمد ابراهیم را خودخواه پول‌دوست خطاب کرده است.

این زوج در سال ۲۰۱۹ از طریق فیس بوک با هم آشنا شدند و با وجود ۴۶ سال فاصله سنی، تنها یک سال بعد ازدواج کردند. این ازدواج باعث شد تا ابراهیم مصری به راحتی ویزا بگیرد و بیاید در بریتانیا زندگی کند. این زوج عجیب در ماه جولای پس از سه سال ازدواج، خبر جدایی خود را به اشتراک گذاشتند. آیریس در آن زمان در صحبت با مجله کلوزر گفت که این ازدواج به دلیل فراوانی دعواهای آنها به سرعت تبدیل به یک "کار سخت" شده است.

او افزود: "ما قبلاً زندگی و رابطه عاطفی خوبی داشتیم، اما پس از آن، به جای عشق ورزیدن، در نهایت در مورد هر چیز و همه چیز بحث و جدل کردیم." این زن بازنشسته می‌گوید که در عوض با گربه‌اش، آقای تیبز، وقت می‌گذراند. در یک پست فیس بوک اوایل این هفته، خانم جونز، محمد ابراهیم را متهم کرد که از او به عنوان یک دستگاه چاپ پول استفاده می‌کرد. او نوشت: من ۴۰ هزار پوند در حساب بانکی‌ام داشتم و هر روز کارت بانکی ام را به محمد تحویل می دادم و او روزانه ۱۰۰۰ پوند مصری کارت می‌کشید.

جدایی مرد ۳۷ ساله از زن۸۳ ساله خود: او با من مثل برده جنسی رفتار می‌کرد!

اکنون محمد، اهل قاهره، مدعی شده است که به پول اهمیتی نمی‌دهد و می گوید که خانم جونز با او بیشتر به عنوان یک "برده جنسی" رفتار می‌کرد تا یک شریک برابر و او را متهم به "از بین بردن حسن شهرت" خود کرد. او به میل‌آنلاین گفت: "من با آیریس مانند یک ملکه رفتار می کردم، اما او از من به عنوان یک برده جنسی استفاده می کرد." محمد می‌گوید: من او را دوست داشتم اما او قلبم را شکست.

محمد و آیریس در سال ۲۰۲۰ با حضور خود در یک برنامه صبحگاهی و صراحت خود در توصیف روابط جنسی و عاطفی باعث تعجب مردم بریتانیا شدند. با این همه این زوج در نوامبر همان سال در مصر ازدواج کردند، قبل از اینکه با یک وعده غذایی کی‌اف‌سی عروسی خود را جشن بگیرند.

محمد که در حال حاضر به عنوان نگهبان امنیتی در تسکو کار می کند، یک سال بعد به بریتانیا نقل مکان کرد و به خانه آیریس رفت. محمد همچنین ادعا کرده است که احساساتش نسبت به آیریس واقعی بوده و صرفا دنبال فرصتی برای نقل مکان به بریتانیا نبود، اما در نهایت آیریس به خواسته‌ها او برای حفظ فرهنگش احترام نمی‌گذاشت. محمد ابراهیم گفت: "او می خواست که گذشته و خانواده ام را در مصر فراموش کنم."

پدیده ارتباطات مجازی با زن یا مردهای مسن اروپایی برای مهاجرت سال‌ها است که در کشورهایی مثل بریتانیا مرسوم است، اما این پدیده با اوج گیری بحران‌های خاورمیانه و سخت‌تر شدن مهاجرت تشدید شده است. در این پدیده مهاجر پس از شکار هدف خود چند مدتی با او زندگی می‌کند و ضمن تامین مالی سعی می‌کند با یک طلاق جنجالی خود را تبدیل به یک شبه اینفلونسر مجازی کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید