در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل النصر ویدیویی جنجالی از بیرانوند منتشر شد که نسبت به عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر معترض است.

حمله تند بیرانوند به عملکرد اسماعیلی فر مقابل النصر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دانیال اسماعیلی‌فر در دیدار با النصر دچار مصدومیت شد تا اکنون شرایط مدافع راست سرخ‌ها نیز برای دیدار آتی این تیم برابر الدحیل نامشخص باشد.

اما طی ساعات اخیر ویدیویی از این دیدار منتشر شده که علیرضا بیرانوند به شدت نسبت به عملکرد اسماعیلی فر معترض است و خصوصا در صحنه مصدومیتش جملاتی را در اینباره درباره وی می‌گوید.

با این حال انتشار این ویدیو طی ساعات اخیر با واکنش‌های زیادی همراه بوده تا واکنش علیرضا بیرانوند را نیز در پی داشته باشد و او در این خصوص با انتشار تصویری از خود در کنار مدافع راست سرخ‌ها بنویسید: عشق داداش بدون شک تو یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران و آسیایی که سال‌ها پرسپولیس بزرگ می‌تونه از وجودت استفاده کنه.

شماره یک پرسپولیس که علیرغم مصدومیت در نهایت توانست در بازی با النصر سرخ‌ها را همراهی کند در گفتگوی کوتاهی که با ورزش سه داشت در اینباره گفت: در جریان بازی به هرحال این مسائل پیش می‌آید. باید اما این را بدانیم که همگی ما از بالاترین توان‌مان برای موفقیت تیم سود می‌بریم. الان بیشتر از هر زمانی به حمایت و همدلی نیاز داریم. کار سختی برای صعود پیش روی ماست و باید تلاش کنیم از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید