تصاویری از حسن یزدانی در کنار همسر زیبایش منتشر شد.

حسن یزدانی در کنار همسر زیبایش + عکس

همسر حسن یزدانی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اما اخیرا عکسی از همسر حسین یزدانی در فضای مجازی منتشر شد که شوکه تان می کند.

حسن یزدانی

عکس تیلور و همسرش

index

تیلور

احتمالاً عشق دیوید و کندرا از نوع عشق در نگاه اول بوده چون دیوید هنوز هم برگه پیروزی آن زمانش را نگه داشته است.

ازدواج حسن یزدانی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان

طبق خبرهای منتشر شده در چند وبسایت، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد.

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

alt

حسن یزدانی در اسفند سال ۱۳۹۵ در نظرسنجی، از سوی مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال ایران و در سال ۲۰۱۷ نیز از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان برگزیده شد. در سال ۲۰۲۰ نیز در نظرسنجی اتحادیهٔ جهانی کشتی، از سوی طرفداران به عنوان محبوب‌ترین آزادکار جهان انتخاب شد.

حسن یزدانی چراتی (زادهٔ ۵ دی ۱۳۷۳) کشتی‌گیر ایرانی است که در دستهٔ ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به رقابت می‌پردازد.[۶] او برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در دستهٔ ۷۴ کیلوگرم و مدال نقرهٔ المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دستهٔ ۸۶ کیلوگرم است. یزدانی قهرمان سه دورهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، و دارندهٔ سه مدال نقره و یک برنز این مسابقات است. کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و دو عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا از دیگر افتخارات او است. او در سال ۲۰۱۷ از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان انتخاب شد و در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ با گرفتن مدال نقرهٔ مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از نظر تعداد شمارش مدال جهانی و المپیک شد.[۷]

یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اول همان سال در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت. او نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، به عنوان دوم رقابت‌ها دست یافت. او در سال ۲۰۱۴ در دستهٔ ۶۶ کیلوگرم، ابتدا قهرمان جوانان آسیا و سپس قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابولوف، قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد و خود را به عنوان یک مدعی جدید در کشتی آزاد جهان مطرح کند.

حسن یزدانی و تیلور

کد خبرنگار: ۲۸
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    2 0
    داش حسن انشالله خوشبخت بشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید