رئیس جمهور در اولین روز از مهرماه با حضور در مدرسه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستانِ استانِ تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد.

رئیسی: آینده‌ کشور در مدارس در حال ساخته شدن است / منزلت معلمان باید حفظ شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیسی، در مراسم آغاز سال تحصیلی با اشاره به اهمیت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارتخانه های مختلفی برای خدمت رسانی به مردم در کشور وجود دارد اما اهمیت ماموریت هیچ یک از آنها مانند آموزش و پرورش نیست زیرا این وزارتخانه کار آموزش، علم آموزش، تربیت انسانی و پرورش را برعهده دارد.

وی ادامه داد: این وزارتخانه برای فرزندان این کشور هویت سازی می کند، آینده در دست نیروهایی است که امروز در آموزش و پرورش تربیت می شوند. مدارس محل ساختن انسان های تربیت شده ای است که قرار است کشور در اختیار آنها باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه معلمان جایگاه رفیعی دارند، تاکید کرد: انجام این ماموریت مهم در گرو دستان توانای مدیران با محوریت معلمان است.

رئیسی ادامه داد: معلم شخصیتی است که دانش آموز از او الگوی علمی و عملی می گیرد، لذا معلمان جایگاه رفیعی دارند و باید قدر خود را در تعلیم و تربیت بدانند.

وی با اشاره به شان و منزلت معلمان اظهار کرد: منزلت و شان معلمان والاست و باید خودشان این شان را حفظ کنند و دیگران نیز به این شان و منزلت توجه داشته باشند.علم افزایی و معرفت افزایی معلم بسیار دارای اهمیت است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید