با انجام اقدامات دقیق پلیسی و رصد هوشمندانه توسط کارشناسان پلیس فتا در نهایت متهم مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

کلاهبردار خرم‌آبادی بازداشت شد

رئیس پلیس فتا از دستگیری کلاهبردار ۱۷۰میلیون ریالی از طریق سایت دیوار در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، سرگرد"حسین سپه وند" در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری مبالغی از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باخته مشخص شد که از طریق سایت دیوار با فردی آشنا شده و جهت خرید مبل مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال به حساب وی واریز کرده است ولی شخص مورد نظر نسبت به ارسال مبل   اقدام نکرده است.

رئیس پلیس فتا استان لرستان ادامه داد: با انجام اقدامات دقیق پلیسی و رصد هوشمندانه توسط کارشناسان پلیس فتا در نهایت متهم مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرگرد سپه‌وند با اشاره به این که مبلغ کلاهبرداری به حساب مال باخته عودت داده شد، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یکی از روش های کلاهبرداری از شهروندان خرید کالا از طریق سایت ها و فضای مجازی است که در این خصوص به شهروندان هشدار می دهیم حتماً قبل از هر معامله ای ضمن شناسایی طرف معامله و اطمینان از آن اقدام به واریز وجه کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید