آرش میراحمدی بازیگر تلویزیون که چند روز پیش به علت سرطان پانکراس درگذشت ویدیویی از او که با داریوش فرضیایی «عموپورنگ» شوخی کرده بود منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شوخی بامزه‌ی آرش میراحمدی با عمو پورنگ + فیلم

به گزارش سلام نو، آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران می باشد که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم می‌کند.

وی به صورت حرفه ای در سال ۱۳۶۹ با نمایش «مسیح هرگز نخواهد گریست» در تالار تجربه به روی صحنه رفت و سال ۱۳۷۰ در نمایش «داستان آران» حضور داشت.

آرش میراحمدی کار تصویر را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۲ ساله بود با مجموعه تلویزیونی «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کارگردان در کنار علی عمرانی و مهران مدیری شروع کرد.

آرش میراحمدی در سال ۱۳۷۶ با مجموعه «گل های ۷۶» به کارگردانی مسعود آب پرور شناخته شد تا اینکه سال ۱۳۹۰ با مجموعه «خنده باز» به کارگردانی شهاب عباسی به اوج شهرت رسید.

آرش میراحمدی اردیبهشت سال ۷۴ با خانم مرجان صفابخش (طراح صحنه و لباس) ازدواج کرد که در آن زمان او ۲۳ ساله و همسرش ۱۷ ساله بود و ثمره این زندگی موفق دو فرزند (یک دختر) به نام کارمانیا و (یک پسر) به نام آرشام می‌باشد.

روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ آقای بازیگر با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد به سرطان پانکراس (لوزالمعده) مبتلا شده و وارد مرحله شیمی درمانی شده است.

متاسفانه آرش میراحمدی روز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در ۵۲ سالگی به جهت ابتلا به بیماری سرطان لوزالمعده و عدم درمان دار فانی را وداع گفت.

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید