جدیدترین خبر دربازه آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و شرایط ثبت نام در این آزمون را در زیر بخوانید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو، وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ تغییرات زیادی در روند برگزاری آزمون های استخدامی خود ایجاد نمود و با مجزا نمودن آزمون های ویژه هر رده شغلی اقدام به جذب بخش مهمی از نیروهای متخصص مورد نیاز خود نمود. آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش یکی از این آزمون هاست که مطابق آخرین اخبار بناست تا با برگزاری آن حدود ۱۱ هزار نفر در این شغل به استخدام آموزش و پرورش در آیند

وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ تغییرات زیادی در روند برگزاری آزمون های استخدامی خود ایجاد نمود و با مجزا نمودن آزمون های ویژه هر رده شغلی اقدام به جذب بخش مهمی از نیروهای متخصص مورد نیاز خود نمود. آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش یکی از این آزمون هاست که مطابق آخرین اخبار بناست تا با برگزاری آن حدود ۱۱ هزار نفر در این شغل به استخدام آموزش و پرورش در آیند.

شرکت در این آزمون ملزم به برخورداری از شرایط ویژه ای است که پیش از شروع زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش از طریق دفترچه راهنما توسط این وزارت به اطلاع داوطلبان می رسد. مطالعه دقیق ضوابط مندرج در این دفترچه می تواند عمده سوالات و ابهامات متقاضیان را رفع نماید.

داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ می بایست بین ۲۰ تا ۴۰ سال سن داشته باشند.

با وجود عدم انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ به علت اعمال برخی تغییرات به صورت مشترک در سایر آزمون های استخدامی این وزارت، احتمالا موارد زیر در روند جذب متقاضیان استخدام مربی پرورشی نیز اعمال خواهد شد.

تغییرات شرایط سنی: تمامی داوطلبان می بایست در بازه سن ۲۰ تا ۴۰ با مدرک تحصیلی لیسانس و یا فوق لیسانس باشند.

میزان تاثیر هر مرحله از جذب: احتمالا میزان تاثیر آزمون کتبی و اثر مصاحبه و ارزیابی تکمیلی به نسبت ۴۰ و ۶۰ درصد خواهد بود.

حد نصاب نمره قبولی: هر داوطلب باید حداقل ۵۰ درصد میانگین نمره سه نفر اول با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای دروس عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه اختصاصی و تخصصی را کسب کند.

دسته بندی مواد و منابع آزمون: مواد آزمون مطابق تقسیم بندی جدید در سه دسته عمومی، اختصاصی و تخصصی قرار می گیرند و منابع هر کدام با تغییر همراه شده است.

محدودیت در انتخاب رشته: داوطلبان می توانند تعداد محدودی کد شغل محل را به عنوان اولویت خود معرفی نمایند.

شرایط احراز شغل: طبق طبقه بندی معلمان، علاوه بر رشته های قبلی، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم پایه نیز می توانند در این آزمون نام نویسی نمایند.

مرحله مصاحبه: داوطلبان می بایست تقریبا نصف امتیاز کلی مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را کسب نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

بخشی از شرایطی که برای آزمون استخدامی مربی پرورشی تعیین می شود، عمومیت داشته و تمامی داوطلبان بدون استثنا ملزم به داشتن آن ها هستند. بدیهی است که عدم برخورداری داوطلب از هریک از موارد زیر منجر به حذف وی از ادامه روند پذیرش در هر مرحله ای از استخدام می شود. جزئیات این شرایط از طریق دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاع داوطلبان می رسد.

دارای تابعیت ایرانی الاصل بودن

اعتقاد عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان نامبرده شده در قانون اساسی کشور

الزام به پیروی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

برای شرکت کنندگان مرد، داشتن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت

داشتن سلامت جسمانی، روحی و روانی و هم چنین بهرمندی از توانایی های لازم برای شغل مربی پرورشی

داشتن سن حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

عدم اعتیاد به هر شکل از مواد مخدر و دخانیات

نداشتن هرگونه سابقه محکومیت جزایی که منجر به محدودیت هایی در برخورداری از خدمات باشد.

نداشتن ممنوعیت قضایی برای استخدام در دستگاه های اجرایی

چه کسانی نمی توانند در این آزمون ثبت نام کنند؟

بازنشستگان و نیروهای بازخرید شده که در دستگاه های اجرایی خدمت می کردند.

داوطلبانی که به صورت رسمی یا پیمانی در سازمان یا دستگاه های اجرایی مشغول به کار باشند.

داوطلبان فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش دارند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

وزارت آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای آزمون شرایط تخصصی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ را اعلام می نماید و داوطلبان می توانند با دریافت و مطالعه آن از جزئیات ضوابط تعیین شده اطلاع یابند. این شرایط شامل ضوابط پس از پذیرش، نحوه گزینش، قوانین مرتبط به جابه جایی پذیرفته شدگان و مدارک تحصیلی مورد نیاز می باشد.

شیوه جذب در وزارت آموزش و پرورش به صورت استانی و بوم خدمت می باشد.

داوطلبانی که در مرحله نهایی پذیرفته می شوند، ملزم به شرکت در دوره یک ساله مهارت آموزی هستند.

بعد از قبولی نهایی امکان تغییر سمت و محل خدمت برای داوطلب وجود ندارد و پس از استخدام می بایست اقدامات لازم بر اساس ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان صورت گیرد.

داوطلبانی که در شغل محل های عشایری پذیرفته شوند، با توجه به چند منطقه ای بودن این مناطق محل خدمت آن ها توسط اداره کل آموزش و پرورش بر اساس نیاز آن محل تعیین خواهد شد.

پذیرفته شدگان پردیس های دانشگاه فرهنگیان باید هنگام ثبت نام و یا قبل از آزمون جامع دوره مهارت آموزی مدارک روخوانی، روانخوانی قرآن و مدارک ICDL خود را ارائه کنند.

در دو سال ابتدای استخدام داوطلبان می بایست حداقل ۱۲۰ ساعت ضمن خدمت مرتبط با امور تربیتی و مهارتی بگذراند.

در صورتی که در جدول فهرست شغل محل های اداره کل آموزش و پرورش استان ها، شهرستانی. ارای چند منطقه باشد، منطقه محل پذیرش داوطلب توسط اداره کل تعیین می گردد.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

همانطور که پیش تر عنوان شد، داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ملزم به داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال سن با مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند که ملاک محاسبه آن نیز اولین روز ثبت نام آزمون خواهد بود. اما در چه شرایطی این محدودیت سنی تغییر می کند؟

افرادی که از محدودیت سنی معاف هستند

جانبازان و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد به بالا

آزادگان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بیشتر

فرزندان شهدا

در چه شرایطی بازه سنی تغییر می کند؟

بازه زمانی همکاری داوطلبان به صورت تمام وقت در واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی به شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش اضافه می شود.

برای متقاضیان متاهل به ازای داشتن هر فرزند، از ۱ الی ۵ سال به حداکثر شرط سنی تعیین شده اضافه خواهد شد.

برای پدر، مادر، همسر و برادر شهید، ۵ سال به حداکثر سن یاد شده اضافه می گردد.

به اندازه مدت زمان حضور داوطلبانه در جبهه، بستری بودن یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت جنگی به شرط سنی اضافه می شود.

برای داوطلبانی که مدتی در اسارت جنگی و یا گروه های ضد انقلاب بوده اند نیز به مدت اسارت ایشان با افزایش مدت شرایط مورد بحث همراه خواهد شد.

نکته مهم:

تاریخ درج شده روی مدرک فارغ التحصیلی و کارت پایان خدمت باید سه ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد.

شرایط دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ مطابق قوانین موجود ملزم به گذراندن یک دوره مهارت آموزی هستند. شرکت در این دوره یک ساله برای تمامی عناوین شغلی الزامی بوده و عدم ثبت نام و حضور در جلسه های مربوط به این دوره به منزله انصراف داوطلب از فرآیند استخدام می باشد.

نکته مهم دیگری که داوطلبان می بایست به آن توجه کنند، آن است که دوره یکساله مهارت آموزی جزو سنوات خدمت آن ها محاسبه نمی شود و گواهی آن نیز ارزش تحصیلی ندارد. در ادامه مهم ترین نکات در خصوص ثبت نام و حضور در این دوره عنوان گردیده است.

ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش مطابق اطلاعیه های پس از اعلام نتایج نهایی آزمون مربی پرورشی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir انجام می شود.

در صورت عدم حضور در جلسات مهارت آموزی متقاضی می بایست مبلغی را به عنوان جریمه و هزینه دوره آموزشی پرداخت کند.

هزینه دوره مهارت آموزی به صورت اشتراکی توسط داوطلب و وزارت آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.

جزئیات مرتبط به زمان و مکان برگزاری جلسات دوره مورد بحث پس از اعلام نتایج مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای تغییر محل دوره های مهارت آموزی لازم است داوطلب موافقت دانشگاه فرهنگیان را از لحاظ وجود شغل و جنسیت مورد نظر دریافت نماید.

از آن جایی که ارائه مدرک ICDL هنگام ثبت نام دوره مهارت آموزی الزامی است و در غیر این صورت داوطلب می بایست با دادن تعهدی، تا قبل از آزمون جامع دوره آن را به مسئولین مربوطه ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش ICDL می توانید به لینک ارائه شده، مراجعه کنید

پردیس های دانشگاه فرهنگیان تعهدی در قبال تهیه مسکن و تغذیه پذیرفته شدگان ندارند و ممکن است در صورت تقاضای متقاضیان با دریافت هزینه خدماتی در این خصوص ارائه نماید.

حداقل معدل ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

در سال های گذشته برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان می بایست برای هر مدرک تحصیلی شرط حداقل معدل را نیز در نظر می گرفتن. همان طور که عنوان شد، یکی از تغییراتی که در جریان برگزاری آزمون های استخدامی این وزارت تاکنون ایجاد شده است، حذف شرط حداقل معدل برای پذیرش داوطلبان می باشد.

علیرغم عدم انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ پیش بینی می شود شرایط خاصی برای معدل شرکت کنندگان تعیین نشود. با این وجود اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره قابل پیگیری است.

شرایط بومی بودن برای ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

در راستای حفظ نیروهای کاری در محل سکونت آن ها، یکی از شرایط پذیرش و ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش بومی گزینی می باشد. به طور کلی داوطلبی بومی محسوب می گردد که متولد یا با سابقه سکونت حداقل ۱۰ سال در شهرستان محل تقاضا باشد. در جریان شرایط بومی بودن در آزمون های استخدامی داوطلبان می بایست ضوابط زیر را در نظر داشته باشند.

شهرستان محل تولد داوطلب باید با شهرستان محل تقاضا یکی باشد.

برای تایید سکونت حداقل ۱۰ ساله در شهرستان، داوطلبان می بایست استشهادی محلی بر اساس فرم پیوست درون دفترچه با مهر نیروی انتظامی محل ارائه کنند.

داوطلبان بومی شهرستان به جز تهران و مراکز استان ها باید در زمان ثبت نام گزینه “من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم” را فعال کنند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی با مدرک دیپلم

اگر دارای مدرک دیپلم هستید و قصد استخدام در رده شغلی مربی پرورش آموزش و پرورش را دارید، احتمالا تنها راه ثبت نام کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می باشد.

شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به طور کلی نیازمند داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد و به این ترتیب با داشتن مدرک دیپلم نمی توان در این آزمون ثبت نام کرد.

با این وجود داوطلبان می بایست تا زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رده شغلی مربی پرورشی۱۴۰۲ صبر کرده و با مطالعه جزئیات اعلام شده در آن امکان شرکت در آزمون با مدرک دیپلم را بررسی کنند.

امتیازات و سهمیه های ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

۱۴۰۲

وزارت آمدزش و پرورش برای برخی از شرکت کنندگان در آزمون با شرایط خاص سهمیه و امتیازات مثبتی را در نظر گرفته که پذیرش را برای آن ها راحت تر می سازد. سهمیه های تاثیر گذار بر آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ از طریق دفترچه راهنما به اطلاع شدت کنندگان می رسد. مهم ترین سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر است‌.

سهمیه ایثارگران

از محل سهمیه های قانونی ۲۵ و ۵ درصد

مشمولین باید حداقل ۸۰ درصد حد نصاب علمی آخرین فرد پذیرش شده در سهمیه آزاد را کسب کنند.

سهمیه معلولین

۳ درصد سهیمه ویژه معلولان

مشمولین ملزم به ارائه معرفی نامه سازمان بهزیستی هستند.

امتیاز حافظان قرآن

برای حافظان درجات ۱ تا ۳ به میزان ۱۰ درصد به مجموع امتیازات کسب شده در مرحله مصاحبه مشمولین اضافه می شود.

امتیاز بومی شهرستانی

اگر داوطلب بومی شهرستان حد نصاب های تعیین شده برای آزمون عمومی و تخصصی را کسب نماید، نمره او با ضریب ۱/۴ محاسبه خواهد شد.

داوطلبان تمام شهرستان ها به جز شهر تهران و مراکز استان مشمول این امتیاز هستند.

امتیاز متاهلین

به ازای تاهل و داشتن هر فرزند ۲ درصد به امتیاز آزمون کتبی فرد مشمول اضافه خواهد شد و حداکثر سقف استفاده از این امتیاز تا ۱۰ درصد می باشد.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرایط ثبت نام دانشجویان در حال تحصیل در آزمون استخدامی مربی پرورشی

۱۴۰۲

یکی از سوالاتی که ممکن است برای متقاضیان آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش به وجود آید، در خصوص امکان ثبت نام داوطلبانی است که هنوز فارغ التحصیل نشده و مدرک خود را دریافت نکرده اند.

با توجه به عدم انتشار دفترچه راهنمای آزمون مربی پرورشی ۱۴۰۲ هنوز نمیتوان در این خصوص اطلاعات دقیقی ارائه نمود. به طور کلی به علت الزام درج تاریخ فراغت از تحصیل در فرم ثبت نام، داوطلبان می بایست تا تاریخ مشخصی که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، مدرک خود را دریافت نمایند.

سوالات متداول

۱- آیا برای ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ شرایط سنی وجود دارد؟

بله، داوطلبان می بایست با مدرک لیسانس و فوق لیسانس حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال سن داشته باشند.

۲- چه داوطلبانی نمی توانند در آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ ثبت نام نمایند؟

بازنشستاگان کشور و با کارمندان رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی از جمله افرادی هستند که امکان نام نویسی در این آزمون را ندارند.

۳- آیا امکان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با مدرک دیپلم وجود دارد؟

خیر، حداقل مدرک لازم برای ثبت نام لیسانس معرفی شده است.

۴- چه سهمیه هایی بر نتیجه آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲ اثر دارد؟

از جمله سهمیه های موثر می توان به سهمیه ایثارگران، معلولین و حافظان قرآن اشاره کرد.

منبع : اندیشه معاصر

کد خبرنگار: ۱۳
۵۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 41
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • سعید DE ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    3 0
    باسلام آیا رشته دبیری زبان و ادبیات فارسی هم می توانند در آزمون مربی پرورشی شرکت کنند .باتشکر
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 0
      بله کلیه رشته های علوم انسانی رو شامل میشه
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    3 0
    سلام بنظرشمارشته علوم سیاسی میتونه آزمون پرورشی شرکت کنه؟
  • فاطمه IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    4 2
    امیدوارم تمامی رشته هارو مد نظر داشته باشن.چون باهر رشته ای که باشیم با گذراندن دوره ۱ ساله قطعا شایستگی های یک مربی پرورشی رو بدست میاریم.
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 1
    ایا لیسانس علوم سیاسی مجاز به شرکت دراین ازمون میباشد
  • نسیم IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    6 0
    سلام ...رشته نرم افزار کامپیوتر هم میتونه آزمون استخدامی ثبت نام کنه؟
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      1 1
      سلام لیسانس مدیریت دولتی هم میشه .تاریخ ثبت نام کی انجام میشه
  • ت IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    2 0
    سلام لطفاً رشته مهندسی پلیمر و مدیریت بازرگانی. را اعلام کنید ممنون
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    6 0
    سلام آیا رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازار یابی فوق لیسانس می تواند برایدمربی پرورشی شرکت کند دهه ی شصتی هستم لطفا تجدید نظر شود .
  • رضا US ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    16 3
    سلام آیا رشته حقوق هم میتوانم در آزمون مربی پرورشی ثبت نام کنند.
  • نرگس اسدی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 6
    سلام خسته نباشید آیا معلمان مدارس غیرانتفاعی و رشته اقتصاد هم می‌تواند در آزمون شرکت کند؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام رشته محیط زیست ومنابع طبیعی هم می‌توانند شرکت کنند
  • اکبر FR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 0
    سلام خسته نباشید ایا رشته تربیت بدنی در این ازمون میتونه ثبت نام کنه
  • ستاره IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    5 3
    سلام، رشته روانشناسی(کارشناسی) هم میتونه در آزمون پرورشی شرکت کنه؟؟
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    2 2
    سلام نیروهای طرح امین که چندین سال در کنار معاونین پرورشی فعالت دارند سهیه خاصی به انها تعلق نمیگیرد ؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    4 1
    ایا فوق دیپلم هم می‌تواند در آزمون آموزش وپرورش شرکت کنند فوق دیپلم حسابداری
  • فاطمه IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    11 0
    سلام به نظرتون رشته حسابداری ،کارشناسی هم میتونه شرکت کنه؟؟
  • سارا IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 0
    سلام لیسانس مدیریت بازرگانی هم میشه آزمون بدیم
  • حقوقی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    5 0
    سلام رشته حقوق هم میتواند برای مربی پرورشی ثبت نام کند لطفاً پاسخ دهید
  • Sh IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 2
    من رشته م بهداشت عمومیه ترم ۵ ، میتونم ثبت نام کنم یا خیر؟
  • سردار IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    سلام من لیسانس اموزش ابتدائی دارم دوسال سرباز معلم نمونه در منطقه محروم بودم ایا می تونم شرکت کنم
  • زهرا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    آیا رشته لیسانس روانشناسی هم میتونه شرکت کنه؟ وامتحان کی هست؟
  • وصاله US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    1 0
    آیا لیسانس حقوق می‌تواند به آزمون شرکت بکند
  • وصاله US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 0
    آیا لیسانس حقوق می‌تواند به آزمون شرکت بکند
  • وصاله US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 0
    آیا لیسانس حقوق می‌تواند به آزمون شرکت بکند
  • فاطمه نظری IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    3 1
    رشته مدیریت بازرگانی شاملش میشه؟
  • امیرعلی سیفی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 4
    سلام من ۵۰سال سن دارم با سه تا فرزند بامدرک لیسانس میتونم ثبت نام کنم یانه ممنون میشم
  • رویا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    3 1
    سلام لیسانس رشته مدیریت تجاری سازی هم میتونن شرکت کنند؟؟
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    2 0
    سلام رشته برق میتونه شرکت کنه
  • هادی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    2 0
    دفترچه آزمون مربی پرورشی کی منتشر میشه
  • آرش IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    3 2
    ایا رشته اقتصاد میتواند درازمون شرکت کند؟
  • عاطفه IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    3 0
    سلام رشته کارشناسی مدیریت بازرگانی سن۴۰میشه شرکت کنه
  • همدانی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 6
    سلام بنده لیسانس مدیریت آموزشی و ۵۰ سال دارم وسهمیه ۵ درصد ایثارگران هستم میتونم در این آزمون شرکت کنم ممنون از پاسختون
  • کریمی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام رشته آموزش زبان انگلیسی هم می‌تونه شرکت کنه
  • مریم IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 1
    باسلام.رشته علوم کشاورزی ازدانشگاه پیام نورزنجان هستم.آیاآزمون مربی پرورشی میتونم شرکت کنم؟ توروخدارسیدگی کنید.
  • صفری DE ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    لیسانس زبان ادبیات عرب هم می‌تونه در این آزمون شرکت کنه
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 0
    سلام آیا لیسانس تربیت بدنی می تواند برای استخدام مربی پرورشی شرکت کند
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    کاش بومی گزینی برای مراکز استانم بزارید خب مایی که تو مرکز ایتان زندگی میکنیم هم برامون سخته بریم شهر دیگه مگه هدف حفظ افراد تو محل سکونتشون نیست؟ این امتیاز باعث میشه بعضیا با همین امتیازا بیان بالا
  • مهناز IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    5 0
    سلام آیا برای رشته ی حقوق هم امکان ثبت نام هست؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام بنده با مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث ودو سال سابقه پیش دبستانی وچهار فرزند مجاز به شرکت هستم ؟ سپاس
  • احمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    دکترای ابتیک و لیزر هم میتونن پذیرش شن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید