پرسپولیس درنخستین مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر عربستان شکست خورد.

 شکست پرسپولیس مقابل النصر عربستان

به گزارش سلام نو ببه نقل از رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه سوت و کور و خالی از تماشاگر آزادی( پرسپولیس با حکم AFC از داشتن تماشاگر در این بازی محروم بود) به مصاف النصر عربستان رفت و در پایان مغلوب حریف پرستاره شد.

گفتنی است ایلگیز تانتاشف ازبکستانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

نکته قابل اشاره اینکه مهدی ترابی در دقیقه 6 مسابقه روی زمین چمن ناهموار مصدوم شد و گل محمدی دست به تعویض اجباری در ابتدای مسابقه زد.

مهدی ترابی در دقیقه 3 روی زمین چمن ناهموار ورزشگاه آزادی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. همین مساله باعث توقف بازی برای چند لحظه شد. ترابی چند دقیقه ای بازی کرد اما در دقیقه 7 شهاب زاهدی جایگزین ترابی مصدوم شد.

دقیقه 11 ارسال خطرناک الغنام اولین موقعیت گلزنی النصر را ایجاد کرد که توپ از مقابل سادیو مانه و کریس رونالدو عبور کرد.

در دقیقه 20 توپ در محوطه جریمه روی سر کریس رونالدو فرود آمد اما ضربه کریس را بیرانوند مهار کرد. این نخستین ضربه بیرانوند به سمت دروازه پرسپولیس بود.

دقیقه 35 پرتاب بلند و سریع اوت پشت مدافعان النصر این تیم را غافلگیر کرد و ارسال زمینی شهاب زاهدی به بازیکنان پرسپولیس نرسید این جدی ترین موقعیت گلزنی پرسپولیس در نیمه اول بود.

دقیقه 36 دروازه پرسپولیس باز شد اما قبل از گل کریس رونالدو که پاس گل را داده بود در موقعیت آفساید قرار داشت.

در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و تیم میهمان به آنچه می خواست رسید. رونالدو و یارانش دو بار دروازه بیرانوند را باز کردند تا دست پر ایران را ترک کنند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، مهدی ترابی( از دقیقه 7 شهاب زاهدی) ، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب ابتدایی النصر عربستان: نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، لاپورت، عبدالله الخبیری، محمد قاسم، اوتاویو، بروزوویچ، عبدالرحمن غریب، مانه و رونالدو

سرمربی: لوییز کاسترو

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید