درخواست نماینده مردم اردبیل درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس را بخوانید.

خبر جدید درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان/ حقوق بازنشستگان به ۱۳ میلیون می رسد؟

در حالی که قرار بود همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال در حقوق‌ها درنظر گرفته شود، خبرها حاکی از آن است که شاید در درمهرماه هم به نتیجه نرسد. مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در آخرین روزهای اسفند با واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از بازنشستگان اجرا شد. اما آنچه در روزهای پایانی شهریور به عنوان حقوق به بازنشستگان داده شده، دور از انتظار این افراد بوده است. ظاهرا سازمان تامین اجتماعی وعده داده تا پایان اردیبهشت در بخش همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بازنگری انجام خواهد شد. آنچه در ادامه می‌خوانید، مشکلات بازنشستگان و وعده‌های داده‌شده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دولت است.

نماینده مجلس برای حقوق بازنشستگان سنگ تمام گذاشت

درخواست نماینده مردم اردبیل درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس را بخوانید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز سه شنبه ۲۸ شهریورماه مجلس در تذکر شفاهی اظهارداشت: اخیراً استکبار جهانی چند رسانه ایران از جمله پرس تی وی، فارس و تسنیم را تحریم کرد که باید به آنان بگوییم اگر همه ایران مورد تحریم استکبار جهانی قرار گیرد، باز هم کاری از پیش نخواهند برد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور خواهد یافت و امیدواریم مطالب خوبی را در این مجمع بیان کند و حتماً درباره مشکلات مسلمانان و جهان اسلام صحبت کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه تأکید کرد: باید نیروهای شرکتی به قرارداد معین تبدیل وضعیت شوند. همچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری مورد توجه قرار گیرد./ دانشجو

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید