جوکار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری را دغدغه بازنشستگان به ویژه فرهنگیان که عمر خود را در راستای ارتقای علم و تربیت جوانان صرف کردند.

سورپرایز ویژه برای بازنشستگان | افزایش ۳ میلیونی حقوق بازنشستگان

به گزارش سلام نو، حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است. حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲ ، با افزایش کمی تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را در سلام نو میخوانید.

طرح افزایش ۳ میلیونی حقوق بازنشستگان به مجلس رفت

محمدصالح جوکار در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از دولت و دستگاه‌های اجرایی بابت زمینه‌سازی حضور مردم در پیاده روی اربعین، از دولت و ملت بزرگ عراق نیز تشکر کرد و گفت: تذکر نخست من به وزیر اقتصاد و دارایی به دلیل وجود نوسانات بالای بازار بورس و عدم ثبات این بازار که موجب آسیب رسانی به سرمایه‌گذاران شده، است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این شرایط موجب خواهد شد سرمایه مردم به سمت بازارهایی همچون بازار ارز، طلا و خودرو حرکت کند و در رشد تولید و رونق کسب‌وکار موثر نباشد.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس، عنوان کرد: هزینه بالا و گرانی عجیب سرویس مدارس تبدیل به دغدغه خانواده‌های دارای چند فرزند شده، که لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد، از جمله اقدامات می‌تواند ارائه کارت حمل‌ونقل عمومی برای خانواده‌ها با چند فرزند باشد.سلام نو

جوکار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری را دغدغه بازنشستگان به ویژه فرهنگیان که عمر خود را در راستای ارتقای علم و تربیت جوانان صرف کردند، دانست و گفت: حداقل حقوق بازنشستگان باید برابر نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، خواستار تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید