۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 55464375

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: ۱۹ نفر در اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت مبارزه با جرائم خشن در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری ۱۹ نفر در شوش

مسلم کرم‌اللهی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای این طرح که با رصد اطلاعاتی و همکاری ضابطین قضایی انجام شد، تعدادی از کسانی که اقدام به تیراندازی در سطح معابر می‌کردند، سارقان مسلح و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

به گزارش دادگستری کل خوزستان، وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از منازل و مخفی‌گاه متهمان، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری، ١۴ دستگاه موتورسیکلت ارکان مخدوش، یک دستگاه خودروی مسروقه و مقادیری انواع اموال مسروقه کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه نیز متهمان به ارتکاب تعداد ٣١ فقره انواع سرقت عادی، شش فقره سرقت مسلحانه، دو فقره سرقت به عنف و تعداد ٢٠ فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی معترف شدند.

داستان عمومی و انقلاب شوش افزود: در راستای اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان، با تمام توان و بدون اغماض با کسانی که نظم عمومی را خدشه‌دار کرده و امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قضایی قاطع انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید