در لایو اینستاگرامی اخیر، ژیلا صادقی، مجری تلویزیونی سابق، نه تنها احترام خود را به حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد بلکه او را به عنوان بزرگترین مردی که به دست آمریکا کشته شده است توصیف نمود.

ارادت مجری زن مشهور به رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی

به گزارش سلام نو به نقل از بولتن نیوز، در لایو اینستاگرامی اخیر، ژیلا صادقی، مجری تلویزیونی سابق، نه تنها احترام خود را به حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد بلکه او را به عنوان "بزرگترین مردی که به دست آمریکا کشته شده است" توصیف نمود. این اظهارات او نقش مهمی در دست‌آوردن توجه مردم و رسانه‌ها داشته و بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی پیدا کرد.

همچنین ژیلا صادقی به خاطر داشته‌های خود درباره رهبر انقلاب، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، نیز توجه مردم را به خود جلب کرد. او اظهار داشت که علاقه مردم به رهبری ایشان به اندازه‌ای بالاست که اگر ایشان یک روز در خیابان حاضر شوند، صحنه‌هایی خواهیم دید که باور نمی‌کنیم. این نظرات نشان‌دهنده نقش بزرگ و تاثیرگذاری است که رهبر انقلاب در قلب مردم ایران دارد و از تعامل و ارتباط نزدیک او با مردم خبر می‌دهد.

ژیلا صادقی، با وجود داشتن پاسپورت آمریکا، تصمیم گرفته به این کشور نرود و در آنجا زندگی نکند. این تصمیم به نوعی نمایانگر تعهد او نسبت به ارزش‌ها و مقادیر انقلابی ایرانی است و نشان می‌دهد که وی تحت تاثیر مفاهیمی چون مقاومت در برابر تبعیض و سیاست‌های آمریکاست.

در کل، ژیلا صادقی با اظهارات و تصمیمات خود در لایو اینستاگرامی، نقش مهمی در ایجاد موج جدید علاقه به کشور و ارزش های ملی و انقلابی در داخلی و خارجی کشور ایفا کرده و توجه جامعه و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید