وضعیت نهایی علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس برای بازی مقابل النصر فردا مشخص می‌شود.

علیرضا بیرانوند به دیدار النصر می رسد؟

به گزارش سلام نو؛ بعد از مصدومیت بیرانوند در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان، خیلی‌ها نگران این بودند که علیرضا به بازی حساس مقابل النصر و تقابل دوباره با رونالدو خواهد رسید یا خیر. تقابلی که خیلی برای اهالی فوتبال جذابیت داشت. پرسپولیسی‌ها که جانشین مطمئنی برای بیرانوند جذب نکردند،طی روزهای اخیر خیلی نگران وضعیت علیرضا هستند و نمی‌دانند ستاره تیمشان به این بازی بسیار مهم می‌رسد یا خیر.

بیرانوند این روزها به صورت مرتب و هرروز فیزیوتراپی می‌کند و تمرینات آماده سازی را هم در کنارش انجام می‌دهد تا در صورتی که شرایط بازی کردن را پیدا کرد،بتواند با آمادگی کامل در این بازی حساس به میدان برود. طبق پیگیری‌های ما علیرضا فردا هم فیزیوتراپی می‌کند و برنامه‌هایش را طبق نظر پزشکان انجام خواهد داد. بعد از آن آخرین تست‌ها روی کشاله پای بیرانوند انجام خواهد شد و تکلیف بازی کردن علیرضا معلوم می‌شود.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که شانس بازی کردن بیرانوند در دیدار مقابل النصر خیلی بالا نیست و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود. بیرانوند به دستور پزشکان نباید خیلی روی پای خود فشار بیاورد چون ممکن است کشیدگی کشاله او تبدیل به پارگی شود و در آن صورت مدت زمان دوری بیرانوند بسیار طولانی خواهد شد. از همین رو پزشکان و کادرفنی پرسپولیس روی سلامتی علیرضا ریسک نخواهند کرد و منتظر تست نهایی که فردا گرفته خواهد شد،می‌مانند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید