رئیس شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار در صحن شورا برای پاسخ به پرسش نرجس سلیمانی و ارائه گزارش ۶ ماهه ابتدایی خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: نباید همزمان با آغاز سال تحصیلی، نمایشگاه برگزار شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مهدی چمران در حاشیه آغاز یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که امروز شهردار تهران در صحن شورا حاضر می‌شود، گفت: قرار بر این بود هرماه گزارشی از فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل ارائه شود و با توجه به تغییر معاونت، شهردار در شورا حاضر می‌شود و هم به پرسش خانم سلیمانی پاسخ خواهد داد و هم‌ گزارش ۶ ماهه ابتدایی را ارائه می‌دهد و امیدواریم اخبار خوبی را بشنویم.

وی با بیان این که واگذاری املاک از سوی شهرداری به بخش‌های مختلف نیز در جلسه امروز بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر فرصتی باشد گزارش حسابرسی شرکت مترو نیز در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

چمران با تاکید بر این که در طول سال جاری اتوبوس‌های چندانی به تهران اضافه نشده است، گفت: امیدواریم یک هزار دستگاه اتوبوس در ایام آتی اضافه شود. علاوه بر این یکصد دستگاه پس از ایام اربعین اضافه خواهد شد. به طور کلی در ۶ ماه نخست تعداد زیادی اتوبوس به ناوگان وارد نشد و با توجه به نیاز شهر تهران، این تعداد کافی نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی همزمان با آغاز سال تحصیلی، تاکید کرد: قرار شد نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کنیم و با وزیر صمت نیز در این خصوص تماس بگیریم. نمی‌توان در مورد نمایشگاه‌هایی که پیش‌بینی شده است، کاری کرد، اما امیدواریم با فشارهایی که از سوی دادستانی و نامه‌نگاری‌ها وارد خواهیم کرد، روند تغییر یابد.

وی در پایان گفت: ابزارهایی برای جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی در اختیار داریم اما با شهردار تهران و وزیر صمت صحبت کردیم و قرار شد هماهنگی‌هایی صورت بگیرد تا کار به استفاده از ابزارهای قانونی و برخورد نرسد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید