مردی پس از قتل زن دومش برای او یک تابوت ساخت و جسد را داخل آن گذاشت.

کشف جسد زن داخل تابوت دست ساز در تهران + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۲۱ شهریور ماه از وقتی شروع شد که مردم با کلانتری محل تماس گرفتند و از بوی عجیب و مشمئز کننده خبر دادند.

خیلی زود بوی تعفن در یک مجتمع مسکونی گشت پلیس کلانتری ۱۲ شهر قدس را راهی آپارتمانی در کوچه بهار کرد بوی تعفن آنقدر زیاد بود که تیم گشت خیلی زود به گروه نجات و آتش نشانی تماس گرفتند و وارد خانه شدند وقتی در خانه باز شد بوی تعفن بیشتر می شد تا اینکه ماموران پلیس توانستند با جست وجوی دقیق خانه جسد را از زیر تخت خواب که داخل یک تابوت دست ساز از چوب ام دی اف ساخته شده بود پیدا کنند .

جسد داخل پلاستیک بزرگ وپتو پیچیده شده بود و تغییرات به وجود آمده روی جسد نشان می‌داد مقتول مدت زیادی از مرگش گذشته است.

درحالیکه ماموران کلانتری با جدیت تحقیقات جنایی خود را شروع کرده بودند تا خانواده مقتول را پیدا کنند بازپرس کشیک قتل در صحنه جنایت حضور یافت و در نخستین گام دستور داد که جسد زن جوان که حدودا ۴۰سال سن دارد به پزشکی قانونی منتقل شود.

ماموران کلانتری پس از یافتن پسر و برادر مقتول دریافتند که یک هفته پیش آن دو به خاطر ناپدید شدن مقتول به کلانتری مراجعه کردند.

تحقیقات نشان می‌داد که مقتول در ازدواج دومش با مرد متاهل ازدواج کرده که علاقه زیادی به او داشته است.

وقتی کارآگاهان جنایی برای یافتن سرنخی از کشف راز این جنایت به دنبال فریدون۴۴ رفتند متوجه شدند او چند روزی است که بنابه اظهار کارگرش در یک مکانیکی به شمال رفته است.

حالا او بعنوان نخستین مظنون پرونده در فرضیه ای از پیش طراحی شده پلیس زیر ذربین قرار گرفت.

تمام خطوط تلفنی اش خاموش بود واین موضوع بیشتر کارآگاهان را مجاب می کرد که او قاتل است.

سرانجام ماموران کلانتری با تلاش های زیاد توانستند به وسیله یک رابط با فریدون تماس بگیرن و با ترفند های روانشناختی آنها از متهم خواستند که خودش را به پلیس معرفی کند که فرار او را بیشتر در باتلاقی که گرفتارش شده است غرق خواهد کرد.

نیمه شب صدای تلفن رئیس کلانتری به صدا در می آید فریدون با صدایی لرزان از پشت گوشی پس از اعتراف به جنایتش می گوید قصد برگشت به محل را دارد .

رئیس کلانتری خیلی زود با هماهنگی های لازم با گشت های ویژه که قرار بود به صورت مخفی در گوشه کنار محل قرار حضورداشته باشند می‌رود.

در یک عملیات سریع متهم درحالیکه با خودروی در وعدگاه ایستاده بود با تلاش ماموران کلانتری دستگیر شد.

وقتی متهم به کلانتری منتقل شد در حالی که در ابتدا مدعی شده بود وقتی من وارد خانه همسر دوم ام در کوچه بهار شدم جسد او را پیدا کردم و از ترس ام گریختم ...

اما بعد از بازجویی های فنی لب به اعتراف های تازه تر گشود و راز این جنایت را برملا کرد.

فریدون درباره جنایتش مدعی شدکه روز حادثه به دنبال درگیری لفظی که بامقتول پیدا کردم ناگهان اورا هل دادم و او از پشت سر به زمین خورد و چند دقیقه بعد دیگر نفس نکشید .

او مرده بود و من از ترس نمی دانستم چه کار کنم .با ام دی اف های زیر تخت تابوتی درست کردم محل شلوغ بود و امکان جابجایی جسد وجود نداشت.

برادر و پسر ۱۸ساله مقتول که جدا از مادرش زندگی می‌کرد به دنبال تحقیقات پلیس مدعی شدند ۲ روزی از ناپدید شدن مقتول می گذشت وقتی به خانه اش رفتیم فریدون آنجا بود بسیار دست پاچه بود و خانه بهم ریخته بود وقتی از سوال کردیم گفت خانه را بهم زدم تا نشانی از او پیدا کنم او گفت خودش خواهرم را پیدا می‌کند.

متهم درباره انگیزه جنایتش مدعی شد که به خاطر آزار هایی که به من می‌داد باهم مدام جروبحث داشتیم روز حادثه قصد قتل او را نداشتم واین یک حادثه بود.

سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس پس از تشریح جزئیات این جنایت تکان دهنده گفت: متاسفانه در اکثر جنایت های خانوادگی عدم سعه صدر در حل مسائل خانوادگی عامل جنایت های خونین شده است. گرفتن کمک از مشاورین در حل امور مسائل می‌تواند از بروز چنین رخدادهای تلخ جلوگیری کند.

قتل دختر جوان

قتل دختر جوان

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید