«مهراد برقی» کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: محورهای چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین است.

ممنوعیت تردد در مسیرهای کرج-چالوس و تهران-شمال | وضعیت ترافیکی جاده ها در شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مهراد برقی» با بیان اینکه تردد از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، تصریح کرد: ترافیک در محور چالوس، مسیر (شمال به جنوب) حد فاصل ماسال تا انارک و محدوده‌های هزارچم و تونل کندوان و حدفاصل گچسر تا نساء سنگین است

وی افزود: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان و لاسم و آزادراه قزوین – رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده ورودی شهر رودبار گزارش شده است.

وی تردد در محور فیروکوه و آزادراه تهران – شمال (شمال به جنوب) را روان دانست و افزود: محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شهر مشهد توضیح داد: تردد روان در محور چناران – مشهد، محور باغچه - مشهد و محور تربت جام – مشهد ثبت شده و برخی از محورهای استان‌های گلستان و مازندران با بارش باران همراه است.

برقی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون و تریلر (به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی و ناوگان ترانزیتی) در محور سمنان - تهران از ساعت 14:00 امروز شنبه 25 شهریورماه تا ساعت 02:00 بامداد روز یکشنبه 26 شهریور ماه 1402 از محور فوق ممنوع است.

وی یادآور شد: محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا 25 شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها، محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

برقی محورهای مسدود غیرشریانی را گیلانغرب – سومار و بانه - سقز اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید